Vad får man för max 30000:- ??

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Ej medlem/Inloggad skrev:
tjenare
det finns en arctic cat 440 för 30 000 på blocket..
känner personligen ägaren och den är fin!
http://www.blocket.se/view/4557089.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=9
Njadu, det var ju också ett sätt att komma runt det här med annonseringen...


Hoppas att mikael kan få några seriösa tips och inte bara en massa erbjudanden om skotrar som är till salu, skriv vad du tänker använda skotern till så blir det lättare att tipsa om lämpliga modeller!
 

Lidde

Välkänd medlem
1 jan 2000
200
0
16
mikael.s skrev:
jag ska ha den som en leksak bara som går bra i djup snö + att den ska hålla å va pigg.
Det var höga krav det :p Nä men en Formula Z 583 rave är ju ingen tråkig maskin. Lite framtung som på äkta Ski-doo-manér, men med en 32 mm:s matta så går de rätt bra i snön, 583'an är ju en stryktålig snurra och rätt pigg också för den delen. Mellan 20-30 tusen beroende på årsmodell.
 
E

Ej medlem/Inloggad

du ska inte köpa zl modellerna, jag har några polare och varenda en av dem har skurit 2 sesonger irad!!
 
E

Ej medlem/Inloggad

arctic cat har grymma skotrar! snygga, fina dämapre, höga i boggien och går grymt bra, om du går på blocket kan du ju välja sortera efter pris, så ser du vilka skotrar som du får för pengarna, du kan ju också kolla på skoterbanken här på sidan där det finns på nästan varje skoter! hett tipps.
 

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Artic är väl inte direkt känd för bra kvalisort, jag menar att dom kallas inte för popniten för ingeting :D men resten av märkena fungerar utmärkt om du inte vill meka så mycket.
 
E

Ej medlem/Inloggad

arctic cat har grymma skotrar! snygga, fina dämapre, höga i boggien och går grymt bra, om du går på blocket kan du ju välja sortera efter pris, så ser du vilka skotrar som du får för pengarna, du kan ju också kolla på skoterbanken här på sidan där det finns på nästan varje skoter! hett tipps.
 

egut

Medlem
25 dec 2004
42
0
1
36
boden
vet inte riktigt om du har ett inträsse att skruva direck. men om du har det så borde du prova att bygga en egen skoter från delar, har gort det skälv och det kostade mig kring 30 tusen men jag skulle nog alderig få en lika bra skiter för pengarna om jag skulle köpa en vanlig.

annars så tycker jag att rave 670 är en härlig maskin kanske lite svår burkad.
 
E

Ej medlem/Inloggad

vore jag du skulle jag köpa en zr!! du kan ju kolla på blocket och söka efter pris så ser du vilka modeller som du får!
 
E

Ej medlem/Inloggad

jag vet inte riktigt vad jag tycker om yamaha över huvu taget, har fårr intrycket av alla som kör att de är riktiga snöankaren! tyvär..
 
E

Ej medlem/Inloggad

jag tror på killen som skrev in annonsen..
zr 440 brukar gå grmyt bra! har provat en sån och det var väldigt fint drag i den! men vet ju inte vad du är ute efter..