Vad är det klantigaste/osmartaste ni gjort?

jolpa

Välkänd medlem
24 jan 2010
720
3
16
sundsvall/NJURUNDA
Denna tråd har jag missat totalt! måste dela med mig av mina yngre dagar :)

Nyfiken, lycklig, och glad som bara en 4 åring kan vara ser jag min far står och tvättar bilen. Hjälpsam som man är börjar jag också tvätta bilen. Tar en full näve singel från uppfarten och börja göra fina cirkelrörelser runt hela bilen. Efter att ha tvättat hela bilen återvänder min pappa, fast han är inte glad över min hjälp.

Samma år fast på vintern är vi i familjen och några bekanta ute på isen och har det trevligt. Jag, fortfarande lika nyfiken på världen och framförallt skotrar, klättrar upp på fars Citation 4500 (varför skotern är igång är fortfarande oklart) greppar tag runt styret med mina händer och trycker in gasen.
Far iväg i högst olämplig hastighet för en 4 åring.
Slutade bra i all fall
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Min skara av klantigheter är så vidsträckt att jag har svårt att komma på det absolut klantigaste.

Men var inte allt för länge sen jag tankade bensin i en dieselbil - Måste vara tröttheten vid val av pumphandtag som gjort det då jag såg det ganska omgående efter att jag kommit ut från macken med min nyinhandlade mosbricka och alldeles på tok för mycket socker i en flaska med röd etikett.
 

flexxo

Välkänd medlem
9 dec 2012
130
0
6
långshyttan
var några år sedan nu.. spelade xbox med en kompis när pappa ropade att maten var klar. självklart har man bråttom för att snabbt hinna tillbaka till xbox-spelandet.
RUSADE mot köket, snubblade på dammsugarj*veln i hallen, bröt tån.

fick i mig en makaron tack vare smärtan.