Trippel i Edge

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
vadå, sade nån till dig att variatorn var av nyare modell eller?
nej men han sa ju att den var helt original förutom reedspacers och helt komplett med variator osv.. ***** stolpskott den där i ytterholgadal eller va fan nu stället heter..
 

Dawn!

Välkänd medlem
16 dec 2007
184
0
6
kiruna
åk dit och sätt ett nackskott. såna dära ska bort från världen:D. hade åkt fast det var på andra sidan jorden. såna dära ska ej komma undan. . surt
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
nej så fort jag får jobb blir det en ny katt på gården.. less på saker som inte funkar och så länge man har garanti så slipper jag ju skruva.. VILL KÖRA SKOTER!:bawling:
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Trist du, inte för att uppmana till brott men jag tycker faktiskt du borde hälsa på personen i fråga även om det är långt att åka, jag menar det är ju inte direkt lite pengar det handlar om endå, kostar ju några slantar en sån där motor.
 

ronyaldo

Välkänd medlem
20 nov 2007
788
0
16
Sverige
Ja jag håller med polaris_glenne!! Åk ner till ytterhogdal och leta reda på han! Hitta.se så har du ju adressen direkt om du vet namnet.
Jag förespråkar inte våld, men det går ju säga några väl valda ord och ifrågasätta hur han ska göra? Fixa delarna som behövs till motorn du köpt? eller ge pengarna tillbaka?

Då får han ju välja själv hur han vill göra:)
 

#Pontus#

Välkänd medlem
27 jan 2008
270
1
18
Ö-vik / skorped
fy f*n va suurt!! ,en rak höger borde idioten ha!!!!! :mad:,och du har även fått världs historiens sämsta variator!! , kommer troligen från nån gammal phazer eller et 340 :stupid: ,
 

zingo_112

Välkänd medlem
15 feb 2007
100
0
6
stöde
ja i YTTERHOGDAL därifrån köper man inga saker allt dom har är ju stulet man får vara glad att om man stannar där och går in på macken och när man kommer ut igen så är nått borta från bilen vet flera som varit med om det samt att är det en lastbil som stannar för att ta sin rast enligt lag så låser man både hytt och skåp på lastbilen annars är det öppet när man ska fara så nä därköper man inte saker från synd du åkte på en nit där :mad:
 

fredguy

Välkänd medlem
28 nov 2008
1.086
0
36
å fy satan vilket skitsnack det är i den här tråden. och många andra. skärp er för tusan.
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
blir att köpa "nya" cyllar, kolvar och en topp..
ska ringa till konsumentombudsmannen idag och höra vad man kan göra på laglig väg.. kanske man måste visa killen hur vi gör i gällivare med dom som j*vlas, bara att titta på tv3s efterlyst :rolleyes:
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Snacka om att spåra ur.

Hade du tagit dig ner dit INNAN köp så hade du ju aldrig blivit lurad, eller hur?
Dessutom så antar jag att du fått bilder på motorn? Då borde du sett att variatorn var en annan. Fick du inga bilder så anser jag att du är helt blåst som genomfört köpet. Du har ju gått med på affären och vad som ska följa med.

Mycket skitsnack är det iaf i tråden!
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
Snacka om att spåra ur.

Hade du tagit dig ner dit INNAN köp så hade du ju aldrig blivit lurad, eller hur?
Dessutom så antar jag att du fått bilder på motorn? Då borde du sett att variatorn var en annan. Fick du inga bilder så anser jag att du är helt blåst som genomfört köpet. Du har ju gått med på affären och vad som ska följa med.

Mycket skitsnack är det iaf i tråden!
Misstänker du känner dendär apskallen som sålde motorn... med tanke på inlägget...
säger personen i fråga att grejerna är i original skick o han skickar en skuren motor med en variator från kotiden är han juh en bedragare ingenting annat OAVSETT han har skickat bilder eller inte....