Tanka skoterfilmer...

E

ejwbegysv

haha.. jag har ofta långhelger så jag kan köra skoter :)

Nej helt ärligt så blir det faktiskt tufft att få upp den igen, men servern finns kvar, har bara inte tid eller någon serverplats för den just nu...
 

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.193
69
48
Skellefteå
Hej ejwbegysv!

Jag vill absolut inte tjata och stressa dej när jag skriver detta meddelande och förstår och respekterar självklart att fixa en ny hemsida till Snowmobile är viktigare än att fixa extremebits men jag måste få säja att det är den bästa hemsidan som finns överhuvudtaget och dom flesta här verkar hålla med om det!
Jag hoppas verkligen du får tid och ork att få upp sidan igen senare nån gång särskilt nu när Norrland lagt ner...
Jag önskar att man var kunnigare så man skulle kunna lägga upp en egen sida men tyvärr kan man inte mer om datorer än en 80åring.
Lycka till med den nya Snowmobile hemsidan och som sagt, grymt gjort att starta upp extremebits från början och jag håller tummarna för att den kommer upp igen! :thumb:
 
Last edited:

Airoh

Aktiv medlem
8 jul 2010
94
0
6
Sorsele
Men finns de ingen annan som kan hjälpa dig att få igång servern? Flera "skotergäng" har ju sluta filma iår för att det inte gick att ladda upp filmerna på nått vettigt ställe. Och nya kommer inte att komma upp heller...
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Eftersom Snowmobiles nya hemsida snart ska lanseras, så ser ju Jimmy till att integrera "tanka skoterfilmer"-funktionen i den nya siten. ELLER HUR, Jimmy?! ;)

Hoppas kan man ju alltid... :D
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Ingen av filmerna på Jimmys server är/var av piratkopierad karaktär. Bara glada amatörers egna rullar.