t-catt

N

nöjd ac ägare

har följt denna sida ett tag och så fort någon skriver om en t-catt är det ridå ned.
Trivs jävligt bra med min blysläde som inte går på led alltid ska va trasig mm.mm.mm
har sett att det är fel på allt annat men lite t-catter är med.

 
N

Nilla

ÄR en nöjd a-c powder extrem trippel 600 2up -97 ägare, har aldrig krånglat har gått 750 mil, statar på första rycket trogen som en hund.
Och inte är det så många som drar en häller,
mack z, 670 rave och någon 750 yamma dom har provat utan något bra resultat.
Men jag har fått släpat på allihopa!!!

ps. min väger enligt reg.pappret 305kg torr, och jag har lite prylar till på min...
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
men gå å göm dig, tror du på allvar att du skulle ha någon som helst chans mot en MachZ:a?? Vad gör din powder 600? 140 km/h??
MachZ gör enligt laser 203 km/h. MachZ är den snabbaste serietillverkade skoter som finns. Så kom inte och tro att du skulle ha en chans mot en sån...
Det andra är ju också bara skitsnack.. inte har din töntliga 600 något att sätta emot en 670 rave och nån 750cc yamaha.. lillan.. byt blöja och skaffa dig ett liv..
 
B

Big Bore

Ho Hoooooo Vakna Mac Z ,,tror du nu att alla Mac Z gör över 200 för att en lyckats komma över det här i Sverige ,,,den var nog väldigt bra injusterad av killen som äger den , o han har lyckats o säkert lagt ner fruktasnvärt mycket tid på justering , så tro inte att du kan ta en maskin från handlaren o köra så fort ..


 
N

Nilla

Förlåt! det va en mach 1 och ingen mach z.
Dom andra kan du fråga själv!!!

dom trodde heller inte att det var satn när dom bara fick se baklyset...
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Men lilla Big Bore, MachZ orginal gör 203 km/h, om du nu inte har varit å fifflat å klantat till det på något sätt, så visst fan kan du få åka fort!!
Så du är lika dum som nilla.. tror du också att en powder 600 drar en machZ:a?? ojoj.. dagens små ungdomar.. ni har säkert aldrig suttit på en skoter med mer än 340cc, annars skulle ni inte uttala er som ni gör..;P
 
T

t-catt

somm vanligt agresivt snack från skido ägare
snart gårvell hella världen med rotax
vem det än må vara somm håller i dessa laser pekare så värkar det vara så att det finns ett agg i mott suzukis förövrigt väldigt bra byggda tvåtaktsmotorer vilket roadracing bevisat.vad blysläde och tungdragen innebär får väll den armsvage förklara
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Jaha, okej Nilla, men det låter väl ändå lite konstigt.. är du säker att dom andra skotrarna gav fullt då?
Om dom gjorde det så gick dom garanterat inte som dom skulle..
 
N

Nilla

Big Bore!Nilla är ett smeknamn sedan 35år till baka så det där med blöjorna tror jag att jag skippar.

ps.det ska vara sant och inte satn sorry!
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Skidoo?? Nehedu.. sånt kör jag inte.. jag kör Yamaha!;P Skaffa lite kött på benen innan du uttalar dig..
 
T

t-cat

vad beträffar kött på benen så har pojken en yamaha den spelar han musik på.
står fortfarande för vad jag skrivit om skidoo fanatiker.Om än i fel ända och armkraft
 
N

Nilla

Johan Vi stog på linje alla fem när starten gick, och vi hadde snackat en hel del om vem som skulle slå vem, vi åkte ca. 2000m.
Jag blev själv lite överaskad.
 
N

Nilla

Ps den femte var en skidoo 500 tourig -02
Men han vart inte med alls.
 
R

reflektion

ja så långt hadde vi aldrig kommit med en yamaha.
fy va vi njöt
 

Rollan

Aktiv medlem
1 jan 2000
90
0
6
Då gick inte Mach 1:an som den skulle, för dem hänger på å håller jämn med dagens 700:eek:r och det GÖR INTE powder 600:an på 2000 m!! D är en sak som är säker!
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Tack Rollan! Äntligen en vettig människa som kan lite om skotrar!!!
 
?

.

T-catt, vad sägs om en rättstavningskurs?

Ett litet utdrag från ett av dina inlägg!

"somm, agresivt, skido, vell, hella,
somm, värkar, mott, väll "
 

MaxPower

Välkänd medlem
1 jan 2000
734
0
16
Umeå Sverige
vilke total meninglöst snack..
vem fan bryr sig om din ski-doo går 203km/h orginal.. för det tvivlar jag starkt på att du själv tror.. önsketänkande är det!

lägg ner denna tråd leder ju ändå ingen vart!
 

Mach Z

Välkänd medlem
1 jan 2000
190
0
6
Har en Mach z -97.
Ville bara säga att
Thundercat 1000 är
en mmuuunnnssssbbiiit!!!
 
H

Holger Bäck

Tänkte bara säga att Johan e en ##### tönt som lärt sig allt han kan i skotertidningar. Sluta nervärdera alla andra som om du vore nån ##### guru.