tack för omtanken.
jag har faktiskt kört endel... kan ju inte hålla i mig med vänstern eller bromsa, men lite myrkörning och även lite snäll skogskörning har gått hyffsat. Går bra att skråa åt vänster.. går fan inte ta sig utför i skogen med kontroll.

men kul att ta sig ut i friska luften. har även dragit både pulka och sladdat led ( om de nu räknas so skoterkörning

)
jag har funderat mycket på fotstegshistorian... så kom inte och gör mig förvirrad igen! nämen skämt åsido så tänkte jag först köpa skinz, men vart aldrig av, sen va jag inne på rmk -13stegen men tyckte det skulle se förstaskigt ut om man inte bytte fotholkar med tillbehör, sen va jag inne på betterboardstypen av någon liknande modell men då kom speedtech med snack om att tillverka bb´s, sen så såg jag en swb ass på eson förra veckan med burandt stegen och den såg rätt schyst ut så då vart det burandt då jag ändrade uppfattning.
(enda jag skúlle göra annorlunda är bakre boggie upphängningen som bara fick två nitar i bakkant. borde gå bygga om dessa så att man även får en nit i framkant)
pratade med åf idag och gav dem en offert på matta,nonslip å stabaxel och kontrollerade tillgången på fotsteg, han skulle höra av sig imorgon, då får jag se om dom godtar mitt bud.
stora fördelen med burandt stegen är ju att priset är hälften av skinz och att tillgängligheten om man skulle knäcka ett är bättre,
nackdelen med burandt jämnfört med skinz är ju snögenomsläpp och enligt mig bredden, gillar bredden på swb fotsteg och va en av anledningarna att jag i första början köpte swb assault.
måste ta med mig dojjerna när jag får hämta ut mattan och provstå lite mer på rmk stegen och bestämma mig då.