Avgastempgivaren i pipan var det...Hade felkod 1428 i min...
Får ringa Åf imorgon och höra vad det betyder...
Avgastempgivaren i pipan var det...Hade felkod 1428 i min...
Får ringa Åf imorgon och höra vad det betyder...
Har inte löst det alls. Min GPS fungerar så bra med lithiumbatterier att jag inte känt nåt behov av att koppla in ett uttag. Men jag återkommer med lösning om jag kopplar in det. Har ju grejjerna liggandes så det kanske blir till hösten.Hur har du löst inkopplingen av 12v-uttaget?
Det låter bra, funderar på att montera ett på min maskin. Köpte en likadan efter att ha läst den här tråden. Eller ja, inte enbart, men den hjälpte!Har inte löst det alls. Min GPS fungerar så bra med lithiumbatterier att jag inte känt nåt behov av att koppla in ett uttag. Men jag återkommer med lösning om jag kopplar in det. Har ju grejjerna liggandes så det kanske blir till hösten.
Är du nöjd med den? Tar sig fram nånting grymt tycker jag. Inte lika lättskråad som en PRO RMK men det är nog det enda som polarisen har som jag saknar på Summiten. ( jo jag har kört pollen,och varit ute och åkt med dom som kör polle). Åker mest med Yamaha folk annars,så jag hänger med bra tycker jag.Det låter bra, funderar på att montera ett på min maskin. Köpte en likadan efter att ha läst den här tråden. Eller ja, inte enbart, men den hjälpte!
Du får recensera dom när du kört lite med dom. Jag skulle vilja jämföra dom mot SLP PP.Har bytt skidor nu, det blev ca pro mtx.
154 känns då inte bussaktig alls om du frågar mig. Känns helt ok. Reser sig inte lika mycket som 146 när det bär iväg uppför.Hur känns längden 154"? Går i tankarna om att köpa en sådan maskin, antingen den eller en -11 som
Är 146". Tycker 154" känns lite väl långt. Men tänkte höra med dej.
43cm på s36 44cm på freeride/renegade BCär 10 cm längre boggin, 20 cm längre matta, det är inte någon superskillnad, det är ändå ingen ledskoter.
Någon som vet cc måtten på dämparna? 36" framvagn..