Om du kör fast i ett dike så blir det bara värre om du gräver (för mycket..) så finns inte mycket annat att göra1. Den som försöker lyfta en fastkörd skoter är en amatör. Som kommer att knäcka ryggen.
Om du kör fast i ett dike så blir det bara värre om du gräver (för mycket..) så finns inte mycket annat att göra1. Den som försöker lyfta en fastkörd skoter är en amatör. Som kommer att knäcka ryggen.
Om du kör fast i ett dike så blir det bara värre om du gräver (för mycket..) så finns inte mycket annat att göra![]()
Jo såg bilderna, snyggt!Jag monterade mitt i går på tunneln och det verkar funka bra. Sen får vi ju se hur det blir när man kör om det då också hålls på plats![]()
ja det blir ju lätt så när vi hela tiden ska spåra åt andra :boink:Tur man inte kör Yamaha då slipper man montera fästen för spadar. Fast man kan ju behöva så man kan hjälpa Yamaha förarna lös.
Vilken dräpare!ja det blir ju lätt så när vi hela tiden ska spåra åt andra :boink:
Tips på en bra sådan spade och ryggsäck vore hyggligt!varför ha spaden på tunneln?
köp en riktig ryggsäck med spadfack + delbar spade med teleskopskaft så får man med så mycket mer än bara en spade ..
efter att ha kört med ryggsäck 1 år förstår jag inte hur man har klarat sig innan![]()