Hahaha okejdå, 1-0 dig dåDet sa jag inte. Däremot verkar klientelet på den hemsidan påfallande ofta ha en väldigt bristande mognadsgrad. Det har inte du så jag tvivlar starkt på att du är medlem där.
Hahaha okejdå, 1-0 dig dåDet sa jag inte. Däremot verkar klientelet på den hemsidan påfallande ofta ha en väldigt bristande mognadsgrad. Det har inte du så jag tvivlar starkt på att du är medlem där.
:hahaha:jäss ja var inne på lunaj å kladda lite i mina gästbok!! där sa ja nå om mina tjejes nyfådda bröst och boka en toaletthångle me än kille från halmsta!!!
Typ nåt sånt skriver dem därinne om inte mina fördomar sviker mig.
Dom snackar typ hälften sex och den andra hälften delas av cigg, hb och snus. Naturligtvis är allt överbelamrat med dålig punktuation, inga versaler och 14 smileys per inlägg. Toppat med några uppenbarelser runt det här med pubertet. Emo:n hittar man inte där för dem sitter på helgon.net som är likadant fast allt är svart. Lite synd egentligen för dem blev visserligen mobbade i skolan men de lärde sig både läsa och skriva och de hade kunnat lära "lunarna" en hel del.
Klart långa skotrar med rätt linjer är förbannat snyggt..
*bild*
Ser de ut sådär så äre ju OK! Då ser det vettigt ut
*bild*
Men ser det ut sådär?! Vad i hvete tänker man man med? USCH.
Trycker jag ner fingarna i halsen så får jag ungefär samma känsla som om ja kollar på den bilden
Hahaha :laugh::laugh::laugh:åååå du gjorde *****t min dag! =D KUNG!
Jag må säga att dina ritningskunskaper inte är den allra bästa :laugh:Hahaha :laugh::laugh::laugh:
Jajjemän!Nu kryper jag till korset och skriver i den här tråden om ämnet.
Funktion går före form. Varje gång. Utan undantag.
Så sant, så sant.Nu kryper jag till korset och skriver i den här tråden om ämnet.
Funktion går före form. Varje gång. Utan undantag.
haha vill inte dra åt helvete men nå fan är den grym :beer:Men dra åt helv**e så grym maskin!!! :rock: