Snyggt med tokförlängda skotrar?

Firecat_OSD

Medlem
26 sept 2009
40
0
1
Man ser ju byggen till höger och vänster som har förlängt skotrar ngt enormt. Jag tycker att det ser förj--vligt ut. Vad tycker ni?
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Man formar skoter efter vad man använder den till!! lycka till att köra med en 307a i 2 meter puder när de börjar bli lite motlut :aetsch:
 

Firecat_OSD

Medlem
26 sept 2009
40
0
1
Det kanske är jag som är kvar i 90-talets tankebanor där man skulle ha en så kort skoter som möjligt. Långbandare var till för morbror Åke som skulle ut och fiska med sin Panther lång eller Super Jag.
 
B

Biosteel

Det kanske är jag som är kvar i 90-talets tankebanor där man skulle ha en så kort skoter som möjligt. Långbandare var till för morbror Åke som skulle ut och fiska med sin Panther lång eller Super Jag.
jo då är du verkligen kvar i gammla goda 90 talet för den långa mattan på dom kompenserar den låga motoreffekten för att ta sig fram:ciao:
 

Firecat_OSD

Medlem
26 sept 2009
40
0
1
Jo jag förstår varför man tar sig fram bättre med en lång skoter osv men jag tycker inte att det är snyggt helt enkelt...
 
B

Biosteel

Jo jag förstår varför man tar sig fram bättre med en lång skoter osv men jag tycker inte att det är snyggt helt enkelt...

människan har alltid velat tage sig till platser som inte går och nu är dte möjligt oavsett om alla tycker dte är estetiskt snyggt eller inte :rock:
 
B

Biosteel

Och det här var ju garanterat en av de mest meningslösa trådarna som skapats på forumet.

Ingen skoter är fullständigt utvecklad från fabrik, vilket leder till att man får bygga om efter behov. Att många förlänger är inte det minsta konstigt och du bör inse att det är 2000-talet vi lever på när en ET 340 inte ens duger som ankare till en båt.
hahahahhahahah:laugh:
 

qvisten

Välkänd medlem
10 feb 2009
268
0
16
Och det här var ju garanterat en av de mest meningslösa trådarna som skapats på forumet.

Ingen skoter är fullständigt utvecklad från fabrik, vilket leder till att man får bygga om efter behov. Att många förlänger är inte det minsta konstigt och du bör inse att det är 2000-talet vi lever på när en ET 340 inte ens duger som ankare till en båt.
hahaha:laugh:

och som svar på topic är det väl upp till var och en vad man tycker är snyggt, själv tycker jag det är snyggt med så lång matta som möjligt med så lite dyna osv som tar upp platts på tunneln(se tex rmk 163, för att ta en fabriksbyggd maskin, http://www.wesslans.se/bilder/800_dragon_rmk_163_stor.jpg )
 

Firecat_OSD

Medlem
26 sept 2009
40
0
1
Jag tänkte skriva något bra men orkar inte. Trevlig helg på dig.


Och det här var ju garanterat en av de mest meningslösa trådarna som skapats på forumet.

Ingen skoter är fullständigt utvecklad från fabrik, vilket leder till att man får bygga om efter behov. Att många förlänger är inte det minsta konstigt och du bör inse att det är 2000-talet vi lever på när en ET 340 inte ens duger som ankare till en båt.
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Du behöver inte skriva något bra, jag har det så bra ändå jag.

Trevlig helg på dig själv.
 

spitchen

Välkänd medlem
5 dec 2008
836
0
16
Dala Järna
Efter att ha försökt åka puder med Polarfisen med nästintill blanksliten 307-matta är jag allergisk mot kortbandare. Numera är det ju längre dess bättre fast kanske inte såna som diskuteras i den här tråden :) :rock:


Med en sjumannadyna och amerikakoffert på tunneln ser det inte lika förjävligt ut som http://www.wesslans.se/bilder/800_dragon_rmk_163_stor.jpg
Lite dåliga proportioner i designen enligt mej :hahaha:
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Tycker allt beror på vinkel av tunneln...

det var nån som håller på förlänga sin skoters TUNNEL (inte längden) med knäpp vinkel... DET om nått var inte vackert nånstans, frågar ni mig så äre inte knäna de är fel på... blä :stupid:

Snacka om att förstöra :(
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Ja alla är vi olika och jag tycker att det är riktigt snyggt med lååååånga riktigt monster maskiner som klättrar överallt ! ;)
 
B

Biosteel

Ja alla är vi olika och jag tycker att det är riktigt snyggt med lååååånga riktigt monster maskiner som klättrar överallt ! ;)

alla är vi riktigt olika och jag tycker det är snyggt med låååååååååååååånga maskiner som klättrar överallt ! ;);)
 

IamFredrik

Välkänd medlem
2 okt 2008
3.474
2
36
Gällivare
Klart långa skotrar med rätt linjer är förbannat snyggt..



Ser de ut sådär så äre ju OK! Då ser det vettigt ut




Men ser det ut sådär?! Vad i hvete tänker man man med? USCH.

Trycker jag ner fingarna i halsen så får jag ungefär samma känsla som om ja kollar på den bilden
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Klart långa skotrar med rätt linjer är förbannat snyggt..

*bild*

Ser de ut sådär så äre ju OK! Då ser det vettigt ut

http://img223.imageshack.us/i/failyhh.jpg/
*annan bild som var kul!!*

Men ser det ut sådär?! Vad i hvete tänker man man med? USCH.

Trycker jag ner fingarna i halsen så får jag ungefär samma känsla som om ja kollar på den bilden

hehe :laugh::laugh::laugh:

Jag håller med dig...