snoxcycle bygge, YZ 250

tede-77

Välkänd medlem
1 feb 2007
225
4
18
LULEÅ CITY
tede-77: Jag har ringt dom men dom kan inte hitta vad det är eller så, dom tyckte att jag skulle fråga dig om art nr eller mer info om vart drivhjulet kommer ifrån, märke m.m.

Vore snällt
Så här är det på denna firma.. dom e inkompetenta,,, Ring igen till dom o be o få prata med Ingemar han e kompetent:D han beställde åt mig från finland o hjulet var till en polaris bandsats o har 19 tänder...
 

Lynxi

Välkänd medlem
20 jan 2006
890
3
16
Luleå
Såg en häftig makapär idag. Såhär ser Tede:s KTM ut. Kolla bildlänken. Det går att förstora bilden genom att klicka på den.
 
Last edited:

tede-77

Välkänd medlem
1 feb 2007
225
4
18
LULEÅ CITY
Såg en häftig makapär idag. Såhär ser Tede:s KTM ut. Kolla bildlänken. Det går att förstora bilden genom att klicka på den.
Kul att folk tycker om mitt bygge ....det verkar ha spridit sig lite spionbilder lite varstans. undra när de andra" byggarna" producerar något eller har dom lagt det på is:rolleyes:
 

Henke_hinken

Välkänd medlem
19 nov 2006
100
0
6
det går sakta men säkert framåt för mig, är dock hemma några gånger per månad så jag hinner inte bygga så mycket. Nu ska jag ringa och beställa drivhjulet.
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Hur många vill du ha:D http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=145217 kolla in mitt bygge...

tede-77 du har just klivit upp på min tio-i-topp idol lista! Herrejösses efter ha läst igenom din tråd på sporthoj så tappade jag hakan, du är riktigt duktigt på bygga! Ska köpa en ny skoter innan mars..tror jag skiter i det, köper en hoj å kör 14 mil uppåt och ger dig en bullpåse så fixar vi ett sånt där kit på en helg :D:rolleyes:
 

tede-77

Välkänd medlem
1 feb 2007
225
4
18
LULEÅ CITY
tede-77 du har just klivit upp på min tio-i-topp idol lista! Herrejösses efter ha läst igenom din tråd på sporthoj så tappade jag hakan, du är riktigt duktigt på bygga! Ska köpa en ny skoter innan mars..tror jag skiter i det, köper en hoj å kör 14 mil uppåt och ger dig en bullpåse så fixar vi ett sånt där kit på en helg :D:rolleyes:
Tackar,Tackar...skippa skoterköpet hoj e roligare:D Har börjat plocka ihop delar till ett till kit....;)