Så här är det på denna firma.. dom e inkompetenta,,, Ring igen till dom o be o få prata med Ingemar han e kompetent han beställde åt mig från finland o hjulet var till en polaris bandsats o har 19 tänder...tede-77: Jag har ringt dom men dom kan inte hitta vad det är eller så, dom tyckte att jag skulle fråga dig om art nr eller mer info om vart drivhjulet kommer ifrån, märke m.m.
Vore snällt
Hur många vill du ha http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=145217 kolla in mitt bygge...
Bra att ingemar fixar hjulet , Ska börja göra lite modifieringar på mitt kitt nu,har 8 tum stora vändhjul som ska dit samt att gummidämpningen till boggin ska justeras ytterligaretede-77: grymt bra jobbat, hoppas min blir lika bra
Tackar,Tackar...skippa skoterköpet hoj e roligare Har börjat plocka ihop delar till ett till kit....tede-77 du har just klivit upp på min tio-i-topp idol lista! Herrejösses efter ha läst igenom din tråd på sporthoj så tappade jag hakan, du är riktigt duktigt på bygga! Ska köpa en ny skoter innan mars..tror jag skiter i det, köper en hoj å kör 14 mil uppåt och ger dig en bullpåse så fixar vi ett sånt där kit på en helg