Snabb över sjön

Mach_z

Medlem
1 jan 2000
12
0
1
Och när du vaknade så insåg du att allt var en dröm!!
Du jag har en 99:as machz och jag har kollat på isen mot mina srx kompisr dom har inte en chans. Det är ganska lika upp till 60-70 sedan är det kört för dom!!
 

Mach_z

Medlem
1 jan 2000
12
0
1
Du det går inte att köra fortare än gasen i botten så jag har som svårt att se din poäng...
 

leksaksson

Medlem
1 jan 2000
30
0
1
Östersund Sverige
dom flesta tripplar går ju som skollade *****
och även dom flesta nyare twins.
men A-C T-kisse 1000 borde gå värst och sen med lite extra prylar på den så behöver man nog inte oroa sig, inte på sjön iallafall, leden kan ju vara en annan sak
 

bo

Ny medlem
1 jan 2000
2
0
1
Nej Niklas, alla MachZ:eek:r är grymma därför menar jag en i standardutförande!
 

OrrenXLT

Välkänd medlem
1 jan 2000
404
0
16
Råneå Sverige
[Uppdaterat: Senast editerat den 19-Mar-03 kl 07:00 PM (CET)]hur kan de va så ##### skoj o ligga blåsa över en sjöis. Själv ser jag inget nöje med att plåga över en sjö. det kan väl vem som helst göra. det är ju ba o gasa. Mer aktiv körning på led tycker jag är ett bättre sätt att skilja angnarna från vetet. där får förarens skicklighet och skoterns egenskaper bestämma vem som kommer först fram...
 

Mach_z

Medlem
1 jan 2000
12
0
1
Stämmer...
Det är på toppen som machz är värre!
Dom går ruskigt fort om rakan tillåter!
 

Mach_z

Medlem
1 jan 2000
12
0
1
Du jag har en 38:as matta på min 99:as machz och jag kan lova dig att den funkar perfekt i snön.
 

_Mange_

Aktiv medlem
1 jan 2000
84
0
6
Härnösand Sverige
Svaret blir Yamaha SRX 700 eftersom det är bevisat att det till och med drar Mach Z 800 och de är några av det värsta skotrarna i topp! Men av riktigt test så drog SRX:en Mach Z:an.

 
M

magnus.

Mach Z är den ultimataste, Och så går den faktiskt bättre i snön än Srx 700. Men båda är fina skotrar, men som sagt, Ski doo vinner i långa loppet :)
 

polaris

Välkänd medlem
1 jan 2000
130
0
6
Tja, om du köper en mach Z så sätt dit nårra stift som heter br9eya dom ska funka bra på dem...
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
som ngn undrade en bit ovan:

Jag menade att en big pipe är snabb på led vilket mach z:an inte är i samma utsträckning
 

Christer

Välkänd medlem
1 jan 2000
444
0
16
Jag har en zrt 800 som jag har kört ifrån det mesta med, machz, t1000, pantera1000 med v-kitt, srx med v-kitt & 38matta och xcr800... till och med en ultra med stressfläkt!

Den e ju ifs inte orginal, mkt godis men den kostar 37000:- om man också tänker på priset.
Man kör det man vill ha, man kan inte fråga "vilken är den snabbaste" slutdiskuterat.
alla säger olika, jag har varit med en kille som trodde han kunde köra ifrån mig med en edge700 med varitorkitt!

Alla säger mkt, en del e sant, en del är fel. mkt svårt att skilja på rätt och fel ibland, men jag råder till att prova diverse skotrar och avgöra själv.
 

Christer

Välkänd medlem
1 jan 2000
444
0
16
Var det ingen fler som vågade komma med mer negativ kritik?

(nu lär det vara ca 4 skoterfjortisar som skriver: "du e dum i huvet", eller?)

Bara min åsikt, är det ngn som vill köpa/byta till sig min skoter kan ni nå mig på svullo_x5@hotmail.com för mkt info om godis och jag kan redan säga att den är mkt potent.
Och en åsikt till, jag förstår inte varför folk säger att machz är så snabb?
den har inte mer än 150hk om man bromsar den.
Ska du komma upp till dom hk som folk säger att dom har under huven, så måsta man stycka om dom. vilket innebär att hållbarheten sjunker...
jag tar gärna mogen kritik

Mvh Christer
 

Dark_Ice

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Boden sverige
men lätt en mach Z...helst 98 och uppåt...de byte nämligen chassi då....från det gamla till ck3 (samma som ala från 98 till 03orna kör med) men annars så är ju en zrt och srx fina men mach Z:an är värst!!!