Snöskoterpodden

Frozen

Aktiv medlem
1 jan 2000
92
0
6
Vilhelmina Sverige
Är vi fler som lyssnar på snöskoterpodden? har lite åsikter om nya snöskoterpodden som sledtrax driver numera, och det har inte blivit bra, tyvärr. Vad tycker ni andra lyssnare?
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.084
886
113
Stora Blåsjön
Har nog lyssnat på alla Eriks avsnitt och några av de nya med sledtrax men jag håller med de har helt tappat tråden med snöskoterpodden, känns bara löjligt nu.
 

drdryyls

Välkänd medlem
28 dec 2005
1.112
51
48
Örnsköldsvik
Har nog lyssnat på alla Eriks avsnitt och några av de nya med sledtrax men jag håller med de har helt tappat tråden med snöskoterpodden, känns bara löjligt nu.
Gissar att Erik gråter när han lyssnar på det nya formatet. Tyvärr är den inte längre intressant för mig att lyssna på sedan Sledtrax tog över den. Mest känsla av ploj och ett sätt att trycka ut mer reklam för deras sponsorer.
 
Reactions: Frozen

Frozen

Aktiv medlem
1 jan 2000
92
0
6
Vilhelmina Sverige
Är svårt med intervju program, men kan man inte göra det ordenligt ska inte göra det alls. I en sån pass liten bransch som snöskoter och så relativt få profiler, måste man göra ordenliga intervjuer. Norum , kvickström, e-son avsnitten är under all kritik. Men ska intervjuer vara i 15-20min så blir det helt ointressant, för nog genomlider man dom extremt töntig reklamer, om innehållet är bra.
Antingen gör dom om hela upplägget annars tror jag inte att podden kommer bli långlivad.
 

Millner

Medlem
4 dec 2013
42
1
8
Får tyvärr hålla med, har lyssnat på alla Eriks avsnitt med stor behållning men den nya stilen faller inte mig i smaken.
 

robin-_-

Välkänd medlem
22 nov 2004
853
5
18
36
Är ju samma med deras "tester", lössnömaskiner.. Alla maskiner är helt magiska och jättesvårt att utse en vinnare.

Allt handlar bara om reklam för deras samarbeten.
 

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.193
69
48
Skellefteå
Sledtrax är ren dynga. Mattias Sandberg förstörde i mitt tycke hela tidningen när han köpte upp den och nu görs samma sak med podden. Supertrist . Har snowrider slutat med tidningen iår? Hittar den ej på någon affär
 

lindless

Prospect sledder
11 apr 2018
47
2
8
Stockholm
Ja, tyvärr så har den ju gått mer åt reklam hållet än tidigare, vilket i sig är inte konstigt. Men avsnitten blir kortare, mindre ingående och det känns bara som det är gjort för reklam nu istället.
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Sledtrax är ren dynga. Mattias Sandberg förstörde i mitt tycke hela tidningen när han köpte upp den och nu görs samma sak med podden. Supertrist . Har snowrider slutat med tidningen iår? Hittar den ej på någon affär
Ja Snowrider har lagt ned papperstidningen. Så får väl se hur länge till dom finns, deras hemsida är inte direkt "top notch" snällt sagt. Så hur man ska dra in pengar på det vette tusan.
Tråkigt för en annan som gillar att läsa en fysisk tidning, framförallt då jag tycker dom gick tillbaka mer till rötterna på slutet.


Vill nog hävda att sledstore är roten till det onda... Dom har en tydlig vision om att vara störst och känns rätt uppenbart att dom har sledtrax runt sitt lillfinger.
Har väl alltid varit välkänt att tidningarna levt på tillverkarnas goda vilja att annonsera i dom. Men nu känns det som att det är en aktör som sitter på allt kapital...