Snödjup i Sverige just nu?

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
För att citera en som röjer snö där "Jag kan redan nu berätta hur morgondagen ser ut för min del; vakna, sätta sig i traktorn, skotta, äta, gå och lägga sig... Precis som varenda morgon sen i början på december."
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Vi måste plantera träd så in i helvete för att stoppa växthuseffekten. Fler vintrar av den här kalibern och jag drar till grönland
 

tomekstrand55

Medlem
6 apr 2013
30
0
1
rätan
Vi måste plantera träd så in i helvete för att stoppa växthuseffekten. Fler vintrar
av den här kalibern och jag drar till grönland
du kan ju komma till mig och plantera på för här hugger dom ner skog som fan. åker väl minst 5st lastbilar fyllda med timmer varje dag
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Jag är mer chef än arbetare så jag bestämmer att alla som läser detta ska plantera två träd var!
 

FrozenKing

Välkänd medlem
16 dec 2013
474
2
16
Jag har planterat tre tallar för många år sedan, fick dem på Oringen i södra Sverige. Då har jag redan gjort det ;)
 

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Nån som vet hur det är runt Adak och vidare mot Arvidsjaur? Vet det har varit bra med snö men är det stenhårt nu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Nån som vet hur det är runt Adak och vidare mot Arvidsjaur? Vet det har varit bra med snö men är det stenhårt nu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Är stenhårt där, var där i fredags och körde... Kunde gå på skaren och skotern for inte genom den när man bröt omkull skotern..
 

Rbanan

Välkänd medlem
15 jan 2010
1.710
4
38
Luleå
Långt norrut är det ända jag kan tänka mig
Det har varit blida i hela norrbottensfjällen tyvärr, kommer det inte någon nysnö framöver så är året pudersäsong över.

Puder borta i arjeplogs- samt jokkmokksfjällen i helgen. Går att hitta"bra" körning men gud va jag saknar pudret