Snödjup i Sverige just nu?

Yamma666

Välkänd medlem
21 jan 2012
542
1
16
Sthlm/Hede
Tänkte mer på jordbro gropen. men ska åka förbi å kolla ut mot dalarö.
Om du menar gropen mellan Jordbro industriområde och Västerhaninge så minns jag att en idrottsklubb som håller till där tog dit schaktmassor för någon ombyggnad och dömdes till 100.000 i böter om jag minns rätt summa eftersom det är en grundvattentäkt. Gissar att polisen skulle stanna till där om de åker förbi.
 

Reservdelarna

Medlem
24 apr 2012
16
0
1
Örnsköldsvik
Är det nån som vet om det är hyfsat med snö i Bredbyn/Solberg eller är det lika lite där.
Finns det ingen stans runt Ö-vik som det går att åka på, kanske 5-10 mil runt om kring?
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Jag bor som sagt i Trehörningsjö, 7 mil inåt landet från Övik, och vi har 5-6 centimeter.
Jag tror inte att du hittar något ställe med mer än 2 deci än, om ens det.

Är det nån som vet om det är hyfsat med snö i Bredbyn/Solberg eller är det lika lite där.
Finns det ingen stans runt Ö-vik som det går att åka på, kanske 5-10 mil runt om kring?
 

forsBerg_

Välkänd medlem
22 okt 2009
344
0
16
Gävle
I Gävle har de kommit 10-15cm idag. Vi har nog fått runt 1 meter den senaste veckan, sjukt med snö ! :) Dock helt bottenlöst och inga frusna vatten.
 

Joint__

Välkänd medlem
8 aug 2008
656
2
18
Umeå
Hur ser de ut inåt landet från ume? Om man ska köra i skellefteå vars är det bästa stället nu? Funderar på att hänga på släpet och fara en sväng.
 

SurendeR

Välkänd medlem
3 jun 2012
250
1
16
Hur ser de ut inåt landet från ume? Om man ska köra i skellefteå vars är det bästa stället nu? Funderar på att hänga på släpet och fara en sväng.
Det bästa stället i Skellefteå är Bureå just nu, kom 2dm till natten till idag. Så det ligger runt 130cm, dock helt bottenlöst. Det är lika mycket i Skelleftehamn/Örviken, dock är det väldigt begränsat där eftersom det måste vara isar för att ta sig någonstans.