Snödjup i Sverige just nu?

W

Wettainen

Helt meningslöst att det ska snöa mer här, blir bara mer blött och jävligt!
 

fsamuelsson

Välkänd medlem
15 nov 2010
668
0
16
Jörn
Hej !
Någon som kan uppdatera mig på läget i Arvidsjaur ? Snömängd och Före hade tänkt mig dit nu till helgen. Körning kring Akka.
 

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
snöar utan dess like like här nu, skulle vilja säga att he snart är åkbara leder här om de ska fortsätta inatt..
 

forre

Välkänd medlem
9 okt 2004
1.231
5
38
47
Luleå
fortfarande runt 130cm i mina trakter. Nu kom det ju en 1dm till. Och mer till helgen. Verkar hålla i sig. Hade ställt bort skotern men nu åker den nog fram till helgen igen
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Sv: Re: Snödjup i Sverige just nu?

Hej !
Någon som kan uppdatera mig på läget i Arvidsjaur ? Snömängd och Före hade tänkt mig dit nu till helgen. Körning kring Akka.

Var upp i påsk och då var det fortfarande bra med snö men stenhårt

En polare var upp förra helgen och tydligen är det fortfarande samma före som i påsk
 

fsamuelsson

Välkänd medlem
15 nov 2010
668
0
16
Jörn
Ok tackar för infon om Ajaur, I Botsmark (Umeå kommun) med omnejd kom det ca 20 cm i går så det är väll ca 60 - 70 cm
 
W

Wettainen

fortfarande runt 130cm i mina trakter. Nu kom det ju en 1dm till. Och mer till helgen. Verkar hålla i sig. Hade ställt bort skotern men nu åker den nog fram till helgen igen
Vänta nu ett tag.... VART här i Luleå finns det 130cm snö? Du måste nog bo i Porsöns snötipp isåfall:blink1:

Nä men du kanske bor i Luleå just nu..?