Snödjup i Sverige just nu?

Vesslan

Välkänd medlem
15 sept 2010
921
93
28
Förr eller senare får vi också snö... även om jag såg att det skulle regna igen på onsdag. Fasiken otroligt, när det väl kommer nederbörd då är det regn.
 
R

räsern

Såg på yr.no att vi kring umeå kommer få runt 12- 5-7 december, så nog kommer vintern! Den smyger sig på ,inte som förra
 

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
Nu går det att köra i Gällivare iallafall, men det är väl inte så överdrivet roligt. Men isarna verkar hålla och skotern får tillräckligt med kylning :)
 
R

räsern

Ok, men vintern är iaf på gång.

Till helgen visar det att det ska komma totalt 2dm här, antingen blir det 1cm elr regn. ;) men man får alltid hoppas :p
ja lär väll bli en 6-7 plus å härligt regn! :D
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
"snöstorm" i sundsvall när jag var ner dit, inte så kul då vi hade 9 h i bil hem :( här är det väll nåra cm
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
enligt yr ska det vara +4 här på onsdag och SNÖA , de ni! Jag behöver inte minus för att få snö :hahaha::whistle:
 

big_c_tyner

Välkänd medlem
6 dec 2005
697
0
16
storsjö
imorse fick jag köra på jobb i 1dm snö på vägen! så då va de ca 2.5dm här men de har blåstbort mycke under dan så nu är de ca 1dm kvar! men på bruksvallarna där ja jobbar har de snöat hela dagen och är ca 2 dm snö! och var rejäl snöstorm på flatruet imorse! :D