Snödjup i Sverige just nu?

K

kenth

Uppmanar alla i Hudiksvallområdet att lägga upp bilder på FET snömängd, fastkörningar, mätningar på verkligt snödjup(ej drivor mm).
Verkar ju helt sjukt att det kommit så mycket snö!
 

KiNGsKoTeR

Välkänd medlem
31 aug 2010
552
1
16
Söderhamn
Som fan.....det är inte varje dag man får se sånt. Inte i södra Dalarna iallafall:bigsmile:
Hahah, fan va tråkigt utan mycket snö på vintrarna.. Fast det brukar det ju inte vara här heller men med snöfall och vindar från östersjön så blir det ju en fin vinter :rolleyes:
Men ja kan väl ladda upp en bild en då men inte idag :D Kks tvingar syrran och filma om ja tar en enkel tur ut på åkern också ;) Fast måste ju skynda på att hitta en också :/
 

milkmansracing

Välkänd medlem
14 feb 2010
280
0
16
hudiksvall
ska bli mildare väder på söndag, självklart ska det snöa också ^^ ska ut ett gäng och köra då så blir nog många fastkörningar, bildbevis kommer också, var ut en sväng i 22 minus igår och kan lugnt säga att det är runt 130cm och även mer på sina ställen =S
 

polaris_racing

Välkänd medlem
3 jan 2006
112
0
6
stockholm
Jag tror att det ska vara det, har inte åkt själv. Men en kompis till mig bor i lindefallet och dom brukar åka neråt trönö mm. Sen ifrån trönö är leden uppkörd :)
Aha okej får la åka ner mot trönö då och fråga nån på vägen vart leden börjar =) är ju kasst med "markerade" leder i det området =P
 
K

kenth

Bilder på SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....................................tack!
 

haugell

Aktiv medlem
2 jan 2006
50
0
1
Bollnäs / Oslo
Har kommit ca 25cm nysnö under morgonen och natten i Bollnäs. Genomsnittligt ca 70-80cm snö gissar jag på. Knappt så det går att köra med Renegaden i lössnön. Måste hålla fullt för att inte köra fast :)
 

milkmansracing

Välkänd medlem
14 feb 2010
280
0
16
hudiksvall
40cm till med fluff fluff i hudik nu, sjunkit ihop bra mycket men var runt metern innan det här kom, ute på hornslandet var det upp mot 130 innan det här kom