Snödjup i Sverige just nu?

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Sv: Snö

snöade här igår kväll.. låg kvar patetiskt lite imorse också :) knappt vitt.
 

TyskeNPro

Välkänd medlem
28 jun 2008
462
0
16
Arjeplog
Sv: Snö

Började snöa här i Arjeplog vid typ 11 igår kväll och snöar fortfarande! Har kommit ca 2 dm nu skulle jag tro :D
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Sv: Snö

Inatt har ja fått 5cm i min lilla by!! Snöar fortfarande... :rock:
Vilken är din lilla by då? Bor själv i Kvissleby och såhär vi kusten har vi regn!! Skoterföre? Är sugen på testa min nya skoter, så vart ska man åka:p?
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Sv: Snö

Vilken är din lilla by då? Bor själv i Kvissleby och såhär vi kusten har vi regn!! Skoterföre? Är sugen på testa min nya skoter, så vart ska man åka:p?
Jag bor i Nora, ca 1 mil utanför Kovland.. Har du vart på dragracing på Sättna så har du åkt förbi kåken min. Men som sagt bara 5 cm så de är ju inte mycket till före :rolleyes:
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Sv: Snö

Jag bor i Nora, ca 1 mil utanför Kovland.. Har du vart på dragracing på Sättna så har du åkt förbi kåken min. Men som sagt bara 5 cm så de är ju inte mycket till före :rolleyes:
Aha dära! Ah måste komma lite mer!! Är sugen på testa min Rx-1 Warrior, med det dröjjer väl fram tills december minst. Du får väl hojta till när det är före nog så får man komma förib och kika på dina stråk;)
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Sv: Snö

Aha dära! Ah måste komma lite mer!! Är sugen på testa min Rx-1 Warrior, med det dröjjer väl fram tills december minst. Du får väl hojta till när det är före nog så får man komma förib och kika på dina stråk;)
Det kan vi nog styra upp!! :beer:
 
D

Deleted member 6797

Sv: Snö

fint me snö i svensbyn, kommer ju tina i morgon, men i helgen ska de komma 1dm tydligen:p hoppas att de stannar