Snödjup i Sverige just nu?

baus

Aktiv medlem
18 nov 2007
52
0
1
Kra
Sv: Snö

Ja här i Kiruna kan man köra efter lederna i alla fall, men måste nog vänta någon vecka till, så blir det riktigt bra. Jag lider i SANNING med er som brukar ha snö så här års men har barmark. Fan det knyter sig i magen bara jag tänker på er i Luleå, Östersund och överallt söderut, men håll ut! Tror inte det dröjer så länge till nu...
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Sv: Snö

Det här är fan plågsamt.

Varje morgon när jag går till jobbet så passerar jag stationen, där de har en stor display med datum, tid och grader.

7 plusgrader visade den förbannade displayen imorse strax innan 08.00, dessutom är det blött så förbannat.. Man börjar bli bra nog less på detta, vore inte alls tokigt med en rejäl dämp snö och minusgrader.
 

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
Sv: Snö

regnat i en vecka här nu och ska regna ett bra tag till :bawling:
skulle allt regn vara snö så hade man lätt kunna köra
värkar inte bättre än att man kanske måste byta bort skotern mot en cross snart...
 

Lynx 00

Välkänd medlem
11 feb 2008
216
0
16
Östersund
Sv: Snö

det blir nog att bytta till cross eller fyrhjuling snart förra året var det bara 6 veckors riktigt bra före här brukade vara 4-6 månaders förbart före något är riktigt fel med klimatet hörde nyss även att det var klent med snö i usa dom flyttar primären för skoter cross två veckor:eek:hwell:
 
B

Buktholmen

Sv: Snö

Nu ha dom ändra se, men se fortfarande bra ut :) Kolla söndag! Hoppas de blir så... :beer:
 

Lynx 00

Välkänd medlem
11 feb 2008
216
0
16
Östersund
Sv: Snö

inte nog med att vädret är dåligt fick idag reda på att företaget man jobbat hos senaste 6 åren går i konkurs:eek:hwell: