Snödjup i Sverige just nu?

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Sv: Snö

Fan denna snön som finns typ i gve känns de ju som om den faktiskt ska stanna.. eller va tror ni? :O
Jag trodde det också, men enligt klart.se så ska det bli varmt nästa vecka :boring: Men ska snöa också så hoppas det kommer mer snö än vad som smälter bort...

EDIT: Var visst om 2 veckor det ska bli varmt, så prognoserna hinner ändras :)
 
D

Deleted member 6797

Sv: Snö

bara i piteå de inte kommit första snön än? den kommer väll i mars
 

Fire_Dude

Välkänd medlem
26 mar 2007
434
0
16
Glommersträsk
Sv: Snö

Okej, kan säga att snön här stannar kvar. Åkte buss hem från skellefteå ida och just före boliden va de nån snöklump sen i jörn vare ännu mer men bara fläckvis och sen hemma snö överallt:D körde nästan fast med fyrhjuling..
 

swdanne

Medlem
28 sept 2008
32
0
1
jokkmokk
Sv: Snö

i jokkmokk e de ca q1,2 dm snö o på lördag blir första turen me skotern riktigt skönt ska di bli saknar min lilla bettan
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Sv: Snö

Trevliga bilder från Hemavan 3 Oktober som jag fann på ett annat forum.


 

Jonas190

Ny medlem
26 aug 2009
4
0
1
Sv: Snö

Man sitter här så ***** avundsjuk och ser på all snö ni har fått sen tittar ut mot fönstret och det ser mer ut som vår, 14 grader... :mad::mad::mad::mad::mad:
 

hockeybruden

Välkänd medlem
6 jan 2009
260
0
16
Luleå
Sv: Snö

blir ju galen hära.... känns som man är it ett helt annat land... har flytta te Ume, såå sämst.. när kommer snön hära?! om he nu alls kom snö hit :/ ja vill hem till skotern!!
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Sv: Snö

blir ju galen hära.... känns som man är it ett helt annat land... har flytta te Ume, såå sämst.. när kommer snön hära?! om he nu alls kom snö hit :/ ja vill hem till skotern!!


Jadu...du får nog räkna med att du har snö som ligger kvar nån gång i mitten av december

Man får inte direkt någon julstämning när det ösregnar ute

Inte direkt som man är van uppe från boden
 

hockeybruden

Välkänd medlem
6 jan 2009
260
0
16
Luleå
Sv: Snö

Jadu...du får nog räkna med att du har snö som ligger kvar nån gång i mitten av december

Man får inte direkt någon julstämning när det ösregnar ute

Inte direkt som man är van uppe från boden
men åå, har bott i Ume en vecka nu och är redan less!! haha