Snödjup i Sverige just nu?

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Fy fan vad pissigt med regn och plusgrader...

Snön sjunker ihop som en pannkaka med för lite ägg..
 

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Ja här har det nästintill spöregnat i 2 dagar så nu är det inte många centimeter kvar. I början var jag glad för då skulle vi få en bra botten men nu har så mycket försvunnit så botten kommer bli värdelös ändå, alla ojämnheter och stubbar kommer komma ovanför snöbotten...
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Är inte så jävligt här än men lägger det inte av snart så kommer det bli otroligt hårt/isigt ute.
 

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
Nån som vet hur det ser ut i Moskosel med omnejd? Var det plusgrader och regn igår där också eller?

En bekant har en stuga där så vi tänkte åka upp dit på en långhelg i mitten av januari.
hinner ju ioförsig kanske komma myket snö före det. :)
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Du får säga till när du är innåt landet så kan vi ta en tur! :)
Antar att det där kortet är från fjällen, eller?
Det ska jag absolut göra :)

Stämmer bra, Utgick från kittelfjäll och Körde längs marsfjällsleden, dedär var just när vi passerat rissjön, förstod att det var mycket snö men inte sådär sjukt! Välpackat var det dessutom och jag stod inte på backen.
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Det ska jag absolut göra :)

Stämmer bra, Utgick från kittelfjäll och Körde längs marsfjällsleden, dedär var just när vi passerat rissjön, förstod att det var mycket snö men inte sådär sjukt! Välpackat var det dessutom och jag stod inte på backen.
Pm:a mig om du har lite att göra någon helg så ska jag visa dig mycket snö fast mycket närmare. :)
 

Eliminator

Välkänd medlem
6 feb 2006
1.120
0
36
Sundsvall
Siktar på Åkersjön i helgen, vilka områden ska man hålla sig till? Vi är ute efter lite pudersurf men framförallt rolig terräng som kan erbjuda klättring!
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Blää äntligen vände vädret. SMHI säger att vi har 45 cm snö i Piteå. Jag säger att vi har Max 30 och riktigt stenhårt och tråkigt.

Hoppas på nederbörd..