Snödjup i Sverige just nu?

Raave

Välkänd medlem
22 dec 2010
450
1
16
Luleå
Märkte det alldeles precis, regnet bara öser ner och det är svinhalt ute. hejdå den lilla snön som kom, lika bra att sälja skoterfanskapet då humöret börjar tryta spec när man är sugen på att köra. god jul..
 
E

eMe181

sluta whina, vi har snö och det går att köra, det är bara att ta av det lilla vi ha eller inte köra alls, minns vintern 2008/2009 så hade vi en decimeter på nyårsafton, och den vintern vart kanon sen. Var till och med snö under påsk..
 

infoding95

Välkänd medlem
5 sept 2010
438
1
16
luleå
lite tråkigt bara då man har köpt en ny maskin för 90kakor och utrustning för 4-5kakor det känns lite onödigt att den bara ska stå.....
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
sluta whina, vi har snö och det går att köra, det är bara att ta av det lilla vi ha eller inte köra alls, minns vintern 2008/2009 så hade vi en decimeter på nyårsafton, och den vintern vart kanon sen. Var till och med snö under påsk..
Joo men vad är de som är roligt med att köra på 5-10cm skare?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

Jaockala

Välkänd medlem
28 nov 2009
658
0
16
All snö borta nästan, bara is..
Skulle snöa 6dm nästa vecka stog de, nu har dom ändrat till nästan bara regn.
Blir det inte nån ändring på det här skitvädret i början på mitten av januari säljer jag skiten, aldelles för kort säsong för att ha en dyr skoter som inte används
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
har jag sagt att det är roligt? så du låter ist skotern stå och inte köra alls? 25cm skare är bättre än inget.....
Joo då får den gladeligen stå i garaget!

den går varm på 5 min och slidesen far..

Sen så kör man ju för att de är roligt, inte bara för att köra.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Ta och lugna ner er nu....


Förb#nnat konstigt att det alltid är samma personer som ska tjafsa..


Hoppas det inte bara är jag som börjar lessna på att samma personer ska bråka oavsett tråd.
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Helt rätt, och när nån skrev att de hade 30 cm som tråden handlar om så skriver du eMe "coolt". Tagga ner.