snödjup i kronogård!?!

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Yepp både bil och körkort. Har du släp som tar två skotrar ?
Har ett men tar bara en skoter, kan eventuellt fixa ett som tar två, ska se imorgon. Tänkte att isf kan ja ta min på vårat släp till dig åsså byter vi släp hos dig :D Lite krångligt men vad gör man inte för att få köra :p
Jag kan hyra ett som tar 2 stycket på Snow-flakes, var faktiskt billiga priser!

Låter ju bra annars! :)
 

edström

Välkänd medlem
30 mar 2008
162
0
16
älvsbyn
var i kåbban i lördags och nog var de en halvmeter :p och isarna var de då inget fel på :D finns en risk att de blir krono till helgen ;)
 

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Den är helt ok, Är ju iof grusväg och rätt krokig, men när vi var upp förra helgen så låg de snö på vägen så de var inte speciellt halt. Men kör du får luleå så blir de närmare och köra lule-avan-älsbyn-kåbdalis-krono.. Och då har du ju asfaltväg hela vägen.
 

Adventure

Aktiv medlem
13 mar 2005
84
0
6
Varför köra via Avan då det går fortare & är bättre väg att köra Luleå - Antnäs - Älvsbyn - Kåbdalis - Kronogård ?
 

Jallas

Välkänd medlem
7 nov 2007
284
0
16
Luleå
Jo jag har alltid kört lule-antnäs osv men kollade på hitta.se då visade dom att man skulle köra lvar harads=)
 

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Jahapp, då var de lastat igen.. Avgång 07.30 från byn.. 8 pers blir vi denna resa.

Vi har inte bestämt ännu riktigt vars vi ska köra, men blir nog åt RFN hållet iaf, brukar vara bra fina backar dära å klättra i.. :D
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
+ att en XP 800 *trumvirvel * körde sönder en rem ;) Hör väll till vanligheterna ;)

Kan också bjuda på nån bild från samma tur som jockegubben:





En av typ 10 fastkörningar :D