Slutburk 800r e-TECH

A Stenvall

Välkänd medlem
6 dec 2013
272
1
16
29
Sikfors, Piteå
Tjenna!
Nu är de så pass att jag letar slutburk till skotern!
Har funderat på diverse olika, men jag har problemet att merparten av dom är såkallade "skrik" burkar...
Letar efter en Midsound burk, gärna samma decibel som orginal men skulle vilja ha ett dovare ljud, då jag tycker 800 e-TECH låter allt för fjesigt :D

Nån som har några förslag??
 

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
Tikka burk mildsound :) ända skrik burk som faktiskt ger nån hk sis. För att sänka effekten med -10 hk, som alla andra ljudhöjjande effekt sänkare :)
 

monzz

Välkänd medlem
7 nov 2008
527
1
18
32
du har även den så kallade "henka" burken. Han brukar ha en annons på blocket. Inte speciells högt ljud men mycket skönare ljud, bra pris och han testar allt så det ska finnas bänkpapper på burkarna. ger också någon hk
 

A Stenvall

Välkänd medlem
6 dec 2013
272
1
16
29
Sikfors, Piteå
Tack för tippsen!! hittar dock ingen "henka" burk på blocket! Men lyckedes hitta på yputube och lät riktigt bra så blir å leta efter en sån :D
 

enpatte

Välkänd medlem
22 jan 2011
2.070
68
48
Borgafjäll
Ingen av burkarna ger några hästar, bara säljsnack och bs.
Man ska vara extremt glad om man lyckas få en burk som ens behåller de flesta hästarna.
Men visst har man mycket pengar och redan eldar med dem i öppna spisen för fullt så.

Lägg pengarna på ett V-kitt ist som är anpassat för din åkning och få valuta för pengarna ist.
 

A Stenvall

Välkänd medlem
6 dec 2013
272
1
16
29
Sikfors, Piteå
Ingen av burkarna ger några hästar, bara säljsnack och bs.
Man ska vara extremt glad om man lyckas få en burk som ens behåller de flesta hästarna.
Men visst har man mycket pengar och redan eldar med dem i öppna spisen för fullt så.

Lägg pengarna på ett V-kitt ist som är anpassat för din åkning och få valuta för pengarna ist.
Jo det verkar som att det är ren bs! Variatorkitt har jag köpt och monterat! Har monterat de flesta förstärkningar jag vill ha också!! Men är inte helt 100 på om det blir slutburk än!! Finns andra grejjer jag vill ha också :D