H hdfanet Välkänd medlem 26 sept 2009 130 0 6 Oviken 9 okt 2009 #1 finns det nått allmänt datum som man får börja köra skoter t.ex. 1dec eller är det fritt`fram året runt. är jävligt sugen att dra till fjälls redan nu för jag kan inte vänta
finns det nått allmänt datum som man får börja köra skoter t.ex. 1dec eller är det fritt`fram året runt. är jävligt sugen att dra till fjälls redan nu för jag kan inte vänta
dahlqvist_ Välkänd medlem 4 feb 2008 418 0 16 Fällfors, Skellefteå 9 okt 2009 #3 men du får inte köra så du förstör marken för markägarna, så det behövs ju lite snö iaf
Undie Välkänd medlem 16 dec 2005 3.280 125 63 50 Orsa 9 okt 2009 #4 Du får framföra en skoter när du vill så länge det finns snö så du inte skadar marken under, bara använda lite sunt förnuft =)
Du får framföra en skoter när du vill så länge det finns snö så du inte skadar marken under, bara använda lite sunt förnuft =)
arjeplogarn Välkänd medlem 11 mar 2008 3.792 3 38 Residenset 10 okt 2009 #5 Nu har jag ju inte läst det själv men det ska finnas en paragraf eller förordning som säger att man inte får köra om mer än 50% av backen är barmark.
Nu har jag ju inte läst det själv men det ska finnas en paragraf eller förordning som säger att man inte får köra om mer än 50% av backen är barmark.
pro_fxr Välkänd medlem 26 jan 2008 3.192 2 36 kiruna 10 okt 2009 #6 hdfanet skrev: finns det nått allmänt datum som man får börja köra skoter t.ex. 1dec eller är det fritt`fram året runt. är jävligt sugen att dra till fjälls redan nu för jag kan inte vänta Click to expand... nej de är bara å köra du ska som sagt inte skada marken... men 1-2dec räcker ledigt
hdfanet skrev: finns det nått allmänt datum som man får börja köra skoter t.ex. 1dec eller är det fritt`fram året runt. är jävligt sugen att dra till fjälls redan nu för jag kan inte vänta Click to expand... nej de är bara å köra du ska som sagt inte skada marken... men 1-2dec räcker ledigt