Skoterbilder

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
32
Umeå
Då var det dig/er vi hamnade bakom på söndagen... Ni hade förstört allt den fina oskuldsnön vi var ute efter så vi fick omgruppera... :)
Haha jasså? Vars hade vi varit o härjat då? :) på 11 dagar hann man va på ett par olika ställen, så ja minns inte riktigt :p
 

Qroz

Välkänd medlem
20 apr 2008
1.262
2
16
32
Umeå
KorpÅ-dalen heter det :p ån som rinner genom dalen där heter korpån :) men nära nog så jag förstod ju va du sa iaf! :)

Ja den lördagen var nog jag och en kompis i dalen ganska länge och surfade runt :)
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Kan ju passa på att lägga upp en bild på nuvarande projektet, efter trädkontakt med RMK 700an så köpte jag in ett nytt chassi och passade på att göra den lite.. personlig.

 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Kan ju passa på att lägga upp en bild på nuvarande projektet, efter trädkontakt med RMK 700an så köpte jag in ett nytt chassi och passade på att göra den lite.. personlig.

Haha den där kan bli intressant att se i färdigt skick! Kräver en projekt tråd! :)
 

GoPro

Välkänd medlem
28 nov 2010
807
6
18
Det här jävla slidesbrännarföret, fick byta båda två efter halva dagen idag.. ;)
 

InvR

Aktiv medlem
15 dec 2010
72
0
6
Söderhamn
Första provturen gjord hemma vid hälsingkusten i helgen, värdelöst före och alldeles för lite snö.. Verkar som man får nöja sig med körning i fjällen den här säsongen! :(
Trist med tanke på att vid hade över metern redan i December förra vintern.

 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Var också i borga i helgen och har aldrig känt mig så ovälkommen som skoter förare som jag gjorde då... Fan folk gnäller och ger blickar osv hela tiden...
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
inget fel att vara ledig när man får köra lite skoter för att fördriva tiden på en Tisdag.

Lite snö, hemska leder, jävligt kallt, blåsigt och själv men ändå finns de få saker som är så roligt ?