Skoter stulen på stadioncrossen i Karlsborg

jäjjä1

Semi PRO sledder
12 nov 2006
23
0
0
Kalix
Ikväll stals min brors skoter vid "skoterparkeringen" vid stadioncrosstävlingen i karlsborg, Kalix. Det måste ha hänt nån gång mellan 18-21.30

Skotern är en svart F7-04 med 06as orange dyna, öhlinare runt om, 440 ruta, TXK 322

Den som kommer med såna upplysningar att han får tillbaka skotern får 10 000 kontant i hittelön! Upplysningar kan ges på nr: 073-0822537
 

Lever för SNÖ!

Välkänd medlem
19 okt 2008
172
0
6
kalix-nyborg
Så ***** surt, någon borde ju ha sett något på plats frågan är då om denne vågar träda fram. Hoppas forumet hjälper, har då lett framåt i andra stölder.
 

Kkthxbai

Aktiv medlem
9 dec 2008
50
0
1
Timrå
Fyfan vad lågt, antar att det inte lär ha varit några skoterförare, har på något vis fått för mig att skoterförare inte stjäl varandras skotrar, det är så ***** lågt tbh. Var väl nån ***** lodis som säljer iväg den snabbt för pengar.. Var försiktig med hittelönen dock, de som har tagit den kanske har användare här, vilket betyder snabba pengar för dem.

Men jag är dock förvånad att det inte sker mer stölder, fan folk har ju nycklarna i skotrarna när de går och fikar i nån våffelstuga eller något dylikt, det är ju grymt simpelt :O (det är just därför jag fått för mig att skoterförare inte är oärliga tjuvar)