Skoter på TV!

twostroke

Välkänd medlem
11 aug 2004
124
0
6
Ökx
Jag såg också Richter.. Visst är det kul att de visar skoter på TV men jag tycker iaf att de kan byta ut lite av Snowboard tävlingarna mot lite mer skoter för det är ju mycket skotertävlingar den här tiden.. Tycker man blir lite less Snowboard..
 

MrMunken

Välkänd medlem
10 okt 2004
752
1
18
Rossön
Nästa Måndag blir det väl skoter på Motorjournalen på kanal5. Var det bara jag som såg Jay Quinlan på Letterman i Måndags??
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
MrMunken skrev:
Nästa Måndag blir det väl skoter på Motorjournalen på kanal5. Var det bara jag som såg Jay Quinlan på Letterman i Måndags??
Nix, du var inte den ända, jag såg det också. Ganska fränt att göra en backflip mitt i NY. Men dom andra tricken var ganska trista plus att dom inte gjordes så bra. Han skulle ha dragit en Superman seatgrab eller något annat som ser riktigt fett ut.
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Kl. 18.30 idag (om ca 40 min) visas reprisen av EM i Skotercross från Norge. På Viasat Sport. Ville bar påminna er som inte såg det och glömmt bort det. Jag missade det förra gången så jag har då tänkt se det nu.
 
E

Ej medlem/Inloggad

Nån som vet om de är nå mer om skoter på tv den närmste tiden?
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Ja, tyvärr så är tv-bevakningen fortfarande lika dålig när det gäller skotersport, vilket syns (eller inte syns) i den här tråden, men imorrn ska i.a.f. TV400 visa några klipp från X-games-finalen i snocross.

Tricky, 28 mars 2006 18:25, TV400: "... i programmet bjuds det också skoteråkning och glimtar från finalen i SnoCross från X-Games."
 

_____erik

Medlem
5 dec 2005
17
0
1
Norrland
Hehe.. Såg på landet runt i söndags. I ett inslag var det någon som hoppade 58 meter i en hoppbacke med en iq! Det roliga var att hans mål var att hoppa längre är någon som under 80-talet hade hoppat 54 meter i en hoppbacke. Då landade han på asfalt med bladfjädrar!
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.255
78
48
Övik
Det var inte med en IQ, utan med en Lynx R-Evo 440.. Dan Lang hette han som körde för övrigt. Såg det dels på tv för nån dag sen och här på skoterleden för lite drygt en månad sen kanske
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Dom visade ju lite från piteå när dom höll på att hoppa o nån från USA lärde dom massa knep ;)