Skoteråkning Gördalen

Peggan

Välkänd medlem
25 jan 2005
684
0
16
55
Vallentuna
www.superclamp.se
Var som sagt i Gördalen/Mörkret i helgen. Vilken Helg! Kanon med snö, fina leder utom ner mot Idre. Körde 30 mil på led och lekte en del i backarna vid Slättåtjärn och gamla skidbacken i Gördalen. F-n så kul! Har aldrig varit där förut men kan starkt rekomendera en tur dit. Bra att man kan tanka skotern i Gördalen och äta god mat på fiket. Är numera medlem i skoterklubben där :) , så det blir fler resor nu..

P.S tror jag mötte dig Jimmy på leden, du stod på leden mot Fulufjället när jag åkte upp, jag vände men då hade ni åkt. kanske ses någon annan gång.
 
E

ejwbegysv

Jadu... Träffade på så mycket skotrar i helgen så en av dom var säkert du :)

Min skoter är nog ganska lätt att se då jag har 8" alu hjul på den.. Och självklart Snowmobile klistermärken :)

Ska upp i helgen igen..
 

Peggan

Välkänd medlem
25 jan 2005
684
0
16
55
Vallentuna
www.superclamp.se
Lördagen var rätt speciell, har aldrig sett så mycket skotrar och släp på så liten yta förr :eek: Jag åker nog inte upp i helgen, få se när det blir igen. Två skotrar står hos Mulle nu för lite översyn, så nästa sväng blir kanske om två veckor.
 

lwe

Aktiv medlem
2 dec 2004
71
0
6
Gävle
Funderar på att åka till Gördalen långhelg v14.
Nån som vet nåt bra boende, eller vandrarhem eller nåt?
gärna hemsida el. tel.nr...
 
E

ejwbegysv

Nu är ett härligt påsklov på G... Vi ses i Gördalen grabbar!!

Ps. Håll till höger i spåret när jag kommer :)
 
E

Ej medlem/Inloggad

Har för mig att jag sett att det skall finnas en webkamera i Gördalen.
Kan nån vänlig själ lägga in länken. Ska dit v14 lite orolig pga av värmen, så att det är nå snö kvar. Nån som vet hur mycke snö det finn nu!