prata på, skotern i fråga är nyrenov i förebyggande syfte för ca 9000kr, har gått 45mil efter de, är de lönt att handla?
, vill inte höra om någan annan skoter än denna!.
Precis, de som finns nu bör väl vara åtgärdade annars hade de väl pajat vid det här laget. Kolla bara upp motorn ordentligt så är det nog inga problem. Jag hade min i tre år utan minsta problem och den gick över 400 mil i min ägo, över 1000 sammanlagt. Nu har en polare den och fortfarande inga bekymmer. Jag lämnade in den på service en gång per år för ca 1500 spänn, känns som en bra investering så här med facit i handMen fortfarande samma konstruktion som på alla serie 3, fettade lager...
Ang 800an, vad är gjort? Är vev riktad och fettad, gärna nya vevstakar och nya kolvar då är ju den i stort som ny?! Vanligaste felet vid storhaveri (sprängd Mao) är att vevstaken skär på lagret, går av och rensar blocket, men dom sagt, är veven renoverad och kolvar bytta är knappast den renoverade 800 sämre än en 700 i mina ögon...
bytt alla vevlager, nya kolvringar o stakar balanserad vev osvPrecis, de som finns nu bör väl vara åtgärdade annars hade de väl pajat vid det här laget. Kolla bara upp motorn ordentligt så är det nog inga problem. Jag hade min i tre år utan minsta problem och den gick över 400 mil i min ägo, över 1000 sammanlagt. Nu har en polare den och fortfarande inga bekymmer. Jag lämnade in den på service en gång per år för ca 1500 spänn, känns som en bra investering så här med facit i hand
Skickat från min HTC Desire HD A9191 via Tapatalk 2
ligger en ute för 25k plus att motorn har kasst rykte, men tack ändåDu kan få köpa min Lynx Ranger Mountain ca 400 mil för 30kstått oanvänd i 2 år nu pga ny skoter
Inte för att vara den men den för 25 e en 03 och det är en sämre maskin imo.. men kvitta när du inte vill ha den modellenligger en ute för 25k plus att motorn har kasst rykte, men tack ändå![]()