Ski-doo XP 600 HO SDI - Schysst skoterfilm!

Soverejn

Ny medlem
19 mar 2013
4
0
1
Lycksele
En kort men väldigt trevlig svensk skoterfilm. Filmat med en Gopro HD Hero 3 i västerbottens län.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=hPYWFnvQWSQ[/video]

Första skoterfilm jag gjort, endast konstruktiv kritik tack!
 

callahan

Välkänd medlem
12 okt 2011
548
0
16
umeå
välj någon annan musik, inte nått som finns i alla skoterfilmer, t.ex sail och radioactive
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Tyckte den var ganska härlig, visar att det är nästan roligare att flyta omkring i vårat dåliga snöförhållande med en kort istället för 144+. Mattan och längden tryckte ju inte på något nämnvärt i puderkurvorna. Kollade på en summit i ett klipp som rekommenderades direkt efter och han fick ju ha fullt styrutslag åt höger för att bara flytta sig nämnvärt åt vänster och hade större problem att hålla linjen också.
 

snodddas

Välkänd medlem
23 jan 2010
1.846
4
16
Lappland
Ni verkar vara sugen på och köra på en skida varför inte köpa en dubbelbandare??? Dom har ju en skida.
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Ni verkar vara sugen på och köra på en skida varför inte köpa en dubbelbandare??? Dom har ju en skida.
Är du ett troll?
Du blandar kvalitén på inläggen nå fruktansvärt måste jag säga.

Håller med Emanuel, tycker det var en helt ok film.
Är överlag lite spyless på alla dessa filmer från nån hjälmkamera. Men det hör inte hit =)
 

Soverejn

Ny medlem
19 mar 2013
4
0
1
Lycksele
Vad jag förstår är det inte han som gjort filmen som kör? (Youtube beskrivningen)
Men nog tusan ser mätaren ut å va urkopplad =) =(
Du har helt rätt i att det inte är jag som kör, han berättade för mig ett tag sedan om hastighetsmätaren och jag minns inte vad han sa. Han har i alla fall inte kopplat ur hastighetsmätaren med flit.