Ski-doo Rev Vattenräser bygge

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Jag uppdaterar igen, nu är förstärkningarna från 440in flyttade iallafall så det är klart.

Jag måste dessutom ha haft en blunder igår då boggien måste bli kapad smalare och inte breddad för att passa någorlunda. '
Då är det dock åter till frågan, är det mer värt att sälja iväg Crossfireboggien till en bättre behövande och köpa sig en Rev anpassad boggie? :unsure:
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Uppdaterar igen.

Va ett tag sen sist och har inte direkt hänt mycket, sålde boggien och tjänade en slant på det.
Jag har också tagit och köpt en 440 framvagn som är monterad nu och dessutom så ska jag sälja finskotern.
Då får jag ju loss en del pengar så jag förhoppningsvis kommer någonstans i detta bygge. :)
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
För tillfället väldigt långsamt tyvärr.. :/

Har inte gjort någonting alls sen förra uppdateringen förutom att flytta upp styrstången någon cm, har fått tag i en del småsaker som styre, dyna expansionskärl, och några andra småsaker, men inget betydande.

Lär tyvärr ta ett tag till innan fullbordande då jag blivit tvungen att prioritera om pengarna, men det ligger i bakhuvudet, så det är inte bortglömt! ;)
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Någon som känner sig manad att ta över detta projekt?
Om inte något magiskt händer så kommer jag antagligen inte ha råd att slutföra det på en lång stund och lite extra pengar såhär på vintern vore inte helt fel. :)

Jag tar emot bud på projektet, det är ett ski-doo rev chassie, med stora kylaren, 440 framvagn, bussningar, 440 styrning, renegade dyna med baklyse och en hel del andra grejer som följer med, PMa bud, blir det inga vettiga bud så fortsätter bygga själv när jag har pengar igen. :)
 

jespan

Välkänd medlem
5 dec 2009
214
0
16
skicka ett pm om vad det är för grejer som följer med chassiet och ungefär vad du tänkt dig för det! MVH
 

AlexA

Välkänd medlem
25 jan 2011
1.356
0
16
trots avståndet kan även jag vara intresserad så släng iväg samma pm till mig!
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Sålt, lite tråkigt, men troligtvis så får vi förr eller senare se en ny projekttråd med chassiet! :)