Ski-doo 2018

Brogge1

PRO sledder
10 nov 2007
689
3
0
Lofsdalen
Yes powerspray och veideke finsvamp. Det som inte går bort med det är inte lönt å få bort. Avsluta med silikon spray!
Ot: hade vart kul med en boggieuppdatering, lite snegling på lillebror lynx men inte samma gjutjärnskamin till tung boggie.
Kanske
 

iamhenriksson

Välkänd medlem
2 jan 2014
104
3
18
Tjautjas
Hade varit fint med större mätare, gärna bluetooth och gps funktion som polaris har på vissa maskiner istället för miniräknar displayen som sitter på 850 nu.
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.276
125
63
49
Orsa
samtidigt har det känts ganska självklart att det kommer en freeride g4 2018, iallafall i mina tankar så det känns inte förvånande =)
 
Last edited:

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.516
32
48
Någon fler som tycker det är lite märkligt att Summit blev blå, och Freeriden vit? När det har varit den blåa färgen som känts som ett kännetecken på Freeriden.
 

perssah

Välkänd medlem
8 jan 2013
119
0
16
Gävleborg
Någon fler som tycker det är lite märkligt att Summit blev blå, och Freeriden vit? När det har varit den blåa färgen som känts som ett kännetecken på Freeriden.
Jag tycker också det är märkligt!
Fan, hade velat att det var summiten som var vit/svart.. då hade jag fällt en glädjetår
 

sportsterdanne

Välkänd medlem
25 maj 2011
2.968
3
38
Piteå
Shot elstarten verkar grymt intressant !
Superkondensator som använder magneten i svänghjulet som drivmotor. Lär inte bli så stor viktökning för elstart !
 

3r5k3n

Välkänd medlem
6 nov 2010
177
8
18
Örnsköldsvik
Shot elstarten verkar grymt intressant !
Superkondensator som använder magneten i svänghjulet som drivmotor. Lär inte bli så stor viktökning för elstart !
Är inte startmotorn ganska tung och frågan är hur länge den håller strömmen. Hade varit kanon om den håller strömmen tillräckligt länge att man kan använda den efter man kört fast och är tröt och less.

Edit: Oj såg just att det inte var en vanlig startmotor