Ruffriders 5 låtar

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
finns den att ladda ner nånstans? orkar inte vänta på mina grejjer från zpirit längre :D filmen kmr ju med där så..

23 okt 2008
34
0
1
Kiruna
Kan några iaf.

Hoffmaestro - highwayman

Henok achido - high on life

Bullet for my valentine - waking the demon

Nomy - life is a bitch

Nomy - cocaine (acoustic)

Nomy - medley

Metallica - Battery

jocke19

Välkänd medlem
3 mar 2007
130
0
6
skellefteå
Tackar för låtarna! =) Vill gärna veta vilka dom andra låtarna är å :)

Nej filmen tror ja inte finns att ladda ner, dock så beställde jag från zpirit så nu nöts filmen i stället för kalleanka =)

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
ladda inte hem..sponsra grabbarna istället så att de kommer mer filmer..tänker då jag göra iaf..

kan tyvär inte komma med mer låtar än dom som redan är skrivna.. maila PG...om han är på bra humör så kanske han ger låtarna:)

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
ladda inte hem..sponsra grabbarna istället så att de kommer mer filmer..tänker då jag göra iaf..

kan tyvär inte komma med mer låtar än dom som redan är skrivna.. maila PG...om han är på bra humör så kanske han ger låtarna:)
Har beställt för 1400kr, så jag har nog sponssat ;D men tar så länge att få till Finland :D

jocke19

Välkänd medlem
3 mar 2007
130
0
6
skellefteå

Tyvärr verkar han inte vara på bra humör :hmmmm2:
men är det ingen som vet vad dom andra låtarna heter??

Skoter_MaTTe

Medlem
24 feb 2008
12
0
1
Skellefteå
Undrar också om de övriga låtarna i ruffriders 5, ingen som vet? tror även att:
Grande Roses – I don’t wanna get back on that horse… Är med i filmen.

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
kolla med mobilen om ni har en ericsson på track id hur enkelt som helst och den finns att tanka på extremebits.se

enbergg

Välkänd medlem
17 apr 2009
722
0
16
Älvsbyn/Arvidsjaur
kolla med mobilen om ni har en ericsson på track id hur enkelt som helst och den finns att tanka på extremebits.se
tyvär så har som några hemma fixare som gjort några av låtarna, så dom är så okända att du måste tydligen maila dom för att få tag på låtarna om jag förstått rätt, jag har då inte hittat mer än så, tror bland annat det sköna introt måste fås av han som gjorde de, osv, så tror inte track id hjälper oss mer än på låtarna vi redan har namn på, Tyvär! ;(

Mange91

Medlem
11 feb 2010
6
0
1
junis
kan också några

Lard - War Pimp Renaissance

Grande Roses - I dont wanna get back on that horse again

Irwin Goodman - Ei tippa tapa