Har beställt för 1400kr, så jag har nog sponssat ;D men tar så länge att få till Finlandladda inte hem..sponsra grabbarna istället så att de kommer mer filmer..tänker då jag göra iaf..
kan tyvär inte komma med mer låtar än dom som redan är skrivna.. maila PG...om han är på bra humör så kanske han ger låtarna![]()
ladda inte hem..sponsra grabbarna istället så att de kommer mer filmer..tänker då jag göra iaf..
kan tyvär inte komma med mer låtar än dom som redan är skrivna.. maila PG...om han är på bra humör så kanske han ger låtarna![]()
tyvär så har som några hemma fixare som gjort några av låtarna, så dom är så okända att du måste tydligen maila dom för att få tag på låtarna om jag förstått rätt, jag har då inte hittat mer än så, tror bland annat det sköna introt måste fås av han som gjorde de, osv, så tror inte track id hjälper oss mer än på låtarna vi redan har namn på, Tyvär! ;(kolla med mobilen om ni har en ericsson på track id hur enkelt som helst och den finns att tanka på extremebits.se