var ute idag och åkte puder och ravin och lite hillclimb kompisen har en
A-C 440 sno pro 05 skall enligt han vara bänkad på 105hk hos mperformance oxå en av dom få 440 mulle verkligen fått ut över 100hk på men men jag har en rev 440 07 med bla andra förbrännings rum tror det var 15,1 eller nått samt nya språnkans kolvar i så skit fin i komp osv så min är ju lite mer vässad än en std 440.
men när vi climbar så verkar det som hans går på max varv hela tiden utan att sacka utan den bara matar på uppför...
men min så fort den börja stegra sig eller gå lite tungt sackar den betydligt märkbart i varv vad kan detta bero på är min slöare helt enkelt?
eller har jag fel rem har en med 288 i slutet och en del påstar att det är det som är fel....
mina teori är annars att det är med variatorn som växlar på lite mycket samt växlar ner för dåligt eller rättare sagt inte snabbt nog när det börjar gå tungt hjälp mig vill ju inte att en kissekatt ska åka ifrån min räv he he:bawling:
A-C 440 sno pro 05 skall enligt han vara bänkad på 105hk hos mperformance oxå en av dom få 440 mulle verkligen fått ut över 100hk på men men jag har en rev 440 07 med bla andra förbrännings rum tror det var 15,1 eller nått samt nya språnkans kolvar i så skit fin i komp osv så min är ju lite mer vässad än en std 440.
men när vi climbar så verkar det som hans går på max varv hela tiden utan att sacka utan den bara matar på uppför...
men min så fort den börja stegra sig eller gå lite tungt sackar den betydligt märkbart i varv vad kan detta bero på är min slöare helt enkelt?
eller har jag fel rem har en med 288 i slutet och en del påstar att det är det som är fel....
mina teori är annars att det är med variatorn som växlar på lite mycket samt växlar ner för dåligt eller rättare sagt inte snabbt nog när det börjar gå tungt hjälp mig vill ju inte att en kissekatt ska åka ifrån min räv he he:bawling: