Otroligt korkat av dom som gjrode så.
Men som tidigare talare, rötägg finns överallt.
MEN (det är INTE något försvar för idioterna som gjort som dom gjorde) MEN, varför ska alltid hästj*vlarna ut på skoterspåret där jag bor?
Det ligger skithögar ÖVERALLT där man kör, och jag HATAR det. Hela skotern luktar hästbajs efter en dags tur. SÅ får man stå där och tvätta en dag för att de ka gå bort, och hästskit mellan kylflänsarna är inte de roligaste.
NU säger jag inte att alla hästar / ägare är sådana hära, utan bara dom som GÖR som dom GÖR, likadant som att det bara var de skoterförare som gjrode som dom gjorde, som var rötägg..
Och av någon anledning så har ju hästarna "förkörsrätt" på skoterspåret också. Och det tycker jag också är fel. Lägger vi ut pengar på skoterlederna för att få dom bra, så ska fan de inte komma nån hsät o skita ner där. Dom kan hålla sig till sitt ***** ridspår, och är det för mkt snö där. får ni väll ta en ***** pog bakom hästen och fixa till erat spår istället.
nej, ja ska minsann söka rätt på ett hästforum och gnälla där på alla hästar som går på mitt fina spår också.