tja jag har en fråga vart får man tag i räfflad plast tänkte använda det till min spår släde jag ska bygga om ni kollar på den här videon så ser ni räffla snö ute i kanterna http://www.youtube.com/watch?v=YdtitWmnn5I&feature=related
Jaha nej jag ville bara visa mönstret i snön. Skall inte ha sådna vingar utan jag vill ha det under hela ytan.Varför ska du sätt plast dit? Är väl lättast om du kapar ut räfflorna av en plåt med rondell/gas och sen svetsar du fast dom på kälkendom lär inte gå sönder i första taget heller..
Dom där räfflorna är gjorda av plåt som är målad röd. Inte plast för det håller inte[/QUJa
Jag vet men det ska finnas i plast typ efter pistmaskiner ja villl ha reda på vart det finns att få tag i
den är ju inte platt utan rundÅk till närmaste gräventreprenadfirma och köp en bit vägtrumma i plast
ja det är ju santSpelar väl ingen roll om den är rund? Tyng ner den lite så har du ju spåren du söker..
Vad är det du skall göra egentligen? Skall du göra en ledsladd som gör sånt mönster eller?