Polisskoter

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Ja visst fan ska man stanna. Men räkna med att dom kan vara "nitiska".
Kostade mig 1500 sist man var social med dom... den ene var trevligt och den andre idiot.

Men men...
 

MaTtti

Välkänd medlem
27 sept 2008
936
0
16
Malmberget/Gällivare
Tror att polisen här har nån yeti och så tror jag det var en AC M/F modell :eek:

Eller om det var en ny bearcat, såg bara lyset på den rakt framifrån när jag åkte förbi OK med bussen.

Var på nån fjällsäkerhetsgejj med skolan förra året, då var polisen där med en skoter och visade, men har helt glömt bort vad det var för nåt.
 

Extra

Välkänd medlem
26 dec 2008
206
0
16
Norge/skellefteå
jag fick 1500kr i böter av en jätte söt liten polis flicka för att jag inte hade spänt hjälmen tror att de var en så kallad stockholmska som gjorde lite APU uppe i saxnäs inte fan måste man spänna hjälmen när man inte behöver den ens sade jag till hon men hon ville inte ge med sig men hon var så söt så jag blev tvungen att ringa 114 14 och gav henne luren snacka om att hon kände sig dum :hahaha:när hon fick reda på sanningen hon rev boten på plats
hon och kollegan körde då lynx 5900 med landets största packlåda

Har för mig att i skellefteå har dom Grand turings 800 om inte jag såg fel:hmmmm:
Tittade inte så noga

 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
jag fick 1500kr i böter av en jätte söt liten polis flicka för att jag inte hade spänt hjälmen tror att de var en så kallad stockholmska som gjorde lite APU uppe i saxnäs inte fan måste man spänna hjälmen när man inte behöver den ens sade jag till hon men hon ville inte ge med sig men hon var så söt så jag blev tvungen att ringa 114 14 och gav henne luren snacka om att hon kände sig dum :hahaha:när hon fick reda på sanningen hon rev boten på plats
hon och kollegan körde då lynx 5900 med landets största packlåda

Har för mig att i skellefteå har dom Grand turings 800 om inte jag såg fel:hmmmm:
Tittade inte så noga
Du skulle ha slagit vad med henne om hjälmfrågan, typ dejt+middag om hon var så söt ;)
 
D

Deleted member 9532

Haha, det vore ju en historia att berätta för ungarna i så fall!

-Pappa, hur träffade du och mamma?

-Jo, mamma ansåg sig ha rätt och tjatade som f*n, men när det visade sig att hon hade fel fick jag bjuda henne på middag...Så rent krasst sett, p.g.a. att din morsa är så j*vla envis!
;)
 

Extra

Välkänd medlem
26 dec 2008
206
0
16
Norge/skellefteå
Trodde att hon skulle få PMS typ när hon tog luren och snackade med tanten i kundjästen eller vad de nu heter.
Men hon bad om ursäkt och lät mig köra vidare.
Tur att hon bommade lyset,reggplåten och att hon inte tog att jag hade lämmnat börsen med legg och förarbevis i stugan och att jag körde på sidan av leden efter dom de var stora stenar som stack upp på leden

Tycker att vi ska ta upp mera semestrande poliser från södra swe under vinter halvåret av kvinnlig model som är snälla:D

Och sist men inte minns REVEN har då aldig gått så bra som den har gort i veckan tror de var kylan och dom lätt beggade SNO pro kolvarna som gör de:hmmmm: