Polaris 800, bra eller dåligt?

peer

Välkänd medlem
31 maj 2009
178
0
6
Saxdalen
har planer på att köpa mej en skoter (ej äldre än -03) som sagt och har fastnat för polaris xc600-800cc. Modellen tilltalar mej då jag inte är ute efter någon lössnö maskin. Blir mest led och sjöis. Är det en bra skoter?? nån som har teknisk data och prestanda uppgifter?? eller ska man köpa nån helt annan maskin? vill ha en rolig skoter med bra ork. Absolut ingen touring men inte heller jätte kort dyna då jag vill kunna ta med sambon på kortare svängar (vi är små båda två;-) )
 
Last edited:

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Köp en egde eller rmk 800 och så sätter du SLP singel pipa och burk + Vforce3 så har du en grymt rolig skoter, och köper du en rmk så tar du dig nästan överallt. Om du köper en rmk så rekommenderar jag 144" inget längre om du kör mycket led, dom är riktigt jobbiga dom längre, men 144" är riktigt skön, den känns som en kort.
 

Fille.

Välkänd medlem
5 apr 2008
366
0
16
Köp en egde eller rmk 800 och så sätter du SLP singel pipa och burk + Vforce3 så har du en grymt rolig skoter, och köper du en rmk så tar du dig nästan överallt. Om du köper en rmk så rekommenderar jag 144" inget längre om du kör mycket led, dom är riktigt jobbiga dom längre, men 144" är riktigt skön, den känns som en kort.
Har du överhuvudtaget läst TS inlägg?