Nytro Turbo One of a kind Stule i Luleå natten 3/12 -09

ishtar

Aktiv medlem
2 aug 2004
92
0
6
45
Arvidsjaur
under natten mot Torsdag 3/12 -2009, blev denna maskin stulen från Skandics garage i Luleå. Kamerorna i garaget hade fixats inget på bild
BK Hengeren(kommer med reg nr imorrn) släp, superslides i botten blev stulet i samma veva. Skotern stog under kapell.

Väldigt mkt special, egen byggd turbosystem + tank, WP Racing dämpare, Team Tied sekundär, ingen huv på skotern.
Finns "ingen" skoter som liknar denna allt är special byggt. Helt eget ljud.

bifogar lite bilder, är en god vän från Norge som äger denna skoter, stog i Skandic garaget bara den här natten.


PM:a om ni vet/hört något,

lite bilder(Gamla)





 

fax110

Välkänd medlem
12 dec 2008
189
1
6
Vännäs/Robertsfors
blir så jävla förbannad håller på att brinna av för i helvete vad i satan tänker folk me ? kan säga dej att ser jag den där skotern här omkring kommer jag skjuta dom som står närmast den asså. men med tanke på skoterns ut seende kommer den nog inte synas till i sverige men jag ska hålla ögonen öppna
 
Senast redigerad av en moderator:

``mountain max´´

Välkänd medlem
24 jan 2007
1.292
1
16
Jokkmokk
fyfan de är ju tragiskt ! helvete vad skoter stölder det är ! :S

Att folk inte kan låta andra saker vara ifred!? borde vara skott pengar på idioter som far runt och snor andras saker !
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Går inte äga en skoter i Luleå utan att bulta fast den i backen och sitta på den med ett slagträ!
 

R0xic

Välkänd medlem
10 apr 2009
382
0
16
Vännäs
Fan se synd det var en jävlit fin skoter :( KÖP EGNA SAKER kan man bara säga åt folket som gör sådant
 

vevarsel

Välkänd medlem
11 feb 2008
112
0
6
Förjävligt!!! Jag har haft påhälsning där de dock lämnade skotern men tog hjälmarl, jackor m.m. Ska sätta upp en kamera där här i veckan och hoppas att det inte blir nått mer skit.
 

rtx144

Välkänd medlem
9 nov 2011
330
0
16
Sävast
Men är det inte den? Vissa detaljer skiljer men hur vanligt är det med sån tank och turbo?
 

rtx144

Välkänd medlem
9 nov 2011
330
0
16
Sävast
Hmmm..jajja man ska inte peka ut nån om man inte är 100% säker. man säljer ju inte en sån maskin som är stulen på blocket , alla känner ju till den, fast drn sista idi....en är ju inte född än..
 

Hurricane

Välkänd medlem
11 nov 2011
700
0
16
Västernorrland
Är man inte helt säker är det väligt oshysst mot anonsören i detta fall och tycker sådana saker inte bör publiceras här ! .
Är ju min personliga åsikt . blir ju nästan som ett på hopp mot denne utan att han vet om det .
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Hur slutade detta? Hittades skotern eller blev det försäkrings pengar?