Den är redan utskickad till prenumeranterna från tryckeriet så det tyvärr inte möjligt. Det enklaste blir att köpa detta nr i butik.Jag vill gärna påbörja min prenumeration med numret som släpps nu. Går det?![]()
Last edited:
Den är redan utskickad till prenumeranterna från tryckeriet så det tyvärr inte möjligt. Det enklaste blir att köpa detta nr i butik.Jag vill gärna påbörja min prenumeration med numret som släpps nu. Går det?![]()
Det går tyvärr inte, men nr 1 finns fortfarande i butik någraJag vill börja prenumerera! Finns det möjlighet att börja med nummer 1/2011 och framåt isåfall? Hur beställer jag enklast, ringa eller webformuläret?
En mycket god anledning till att prenumerera.Säkert inte ni som styr över hur många som skickas till butikerna men senaste månaden fanns det inte en endaste skotertidning på OKQ8 i Avesta, Dalavägen 5.. Så ni hade säkert fått sälja en jäkla massa om det hade skickats ut flera utav eran tidning dit där jag brukar köpa dom.
Det är helt frivilligt av säljaren och han bestämmer helt vad den ska omfatta, vet så få det?
Man kan säga att garanti inte betyder något alls i många fall då säljrens vilkor gäller för den frivilliga garantin.
Det går tyvärr inte, men nr 1 finns fortfarande i butik några
dagar till.
Webformuläret är det enklaste, glöm inte mailadressen.
Ok! Jag har precis klickat in en prenumeration här: https://www.kundservice.net/index.aspx?Product=SNO
Jag har använt payex-alternativet. Tyvärr så fick jag ingen bekräftelse efter betalning, utan kom istället in på en tom sida med en märklig text längst upp till vänster. Hursomhelst verkar 349:- vara reserverade på kontot.