Nya Snowmobile tidningen.......

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag vill gärna påbörja min prenumeration med numret som släpps nu. Går det? :)
Den är redan utskickad till prenumeranterna från tryckeriet så det tyvärr inte möjligt. Det enklaste blir att köpa detta nr i butik.

Last edited:

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag vill börja prenumerera! Finns det möjlighet att börja med nummer 1/2011 och framåt isåfall? Hur beställer jag enklast, ringa eller webformuläret?
Det går tyvärr inte, men nr 1 finns fortfarande i butik några
dagar till.

Webformuläret är det enklaste, glöm inte mailadressen.

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.519
33
48
Tummen upp Snowmobile, för en ny standard i skoterbranschen!!!!
Jag betalar min prenumeration nu när lönen kommit.
Aldrig har 349:- kännts så lätt att betala.

fredrick

Välkänd medlem
12 okt 2005
474
0
16
Avesta
Säkert inte ni som styr över hur många som skickas till butikerna men senaste månaden fanns det inte en endaste skotertidning på OKQ8 i Avesta, Dalavägen 5.. Så ni hade säkert fått sälja en jäkla massa om det hade skickats ut flera utav eran tidning dit där jag brukar köpa dom.

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
Säkert inte ni som styr över hur många som skickas till butikerna men senaste månaden fanns det inte en endaste skotertidning på OKQ8 i Avesta, Dalavägen 5.. Så ni hade säkert fått sälja en jäkla massa om det hade skickats ut flera utav eran tidning dit där jag brukar köpa dom.
En mycket god anledning till att prenumerera.

http://www.snowmobile.se/snowmobile/prenumerera/index.shtml

Inte ens 350 pix, tidningen hela året plus massor av extra på snowmobile.se plus att du får tidningen tidigare. Ett knapptryck bort, glöm inte mejladressen.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Det beror på att Ok kommer sluta sälja tidningar ifrån interpress på de mackar som är bolagsdrivna.

Larsson400

Välkänd medlem
30 jan 2006
264
0
16
Storvik
Kom hem ifrån en helg i fjällen idag och hade Snowmobile tidningen liggandes i brevlådan (min första som prenumerant) och läste direkt om problemen med Polaris och BRP. Jag tycker det är riktigt bra att Ni följer upp detta och går till botten med det! Åkte med 2 st i helgen, en av varje märke, båda med problem...

Måste också berömma tidningen i sig, mycket hög kvalité på bilderna och layouten! Älskar ZOOM, underbara bilder...

Liten fundering bara, eller ide, vore roligt om man som prenumerant kunde få skicka in sina egna bilder och några publiceras varje utgåva :)

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Har du inte fått den innan torsdag så PM:a mig, så skickar jag den personligen.

Jag ber verkligen om ursäkt för att det inte funkar som det är tänkt.

gonred

Välkänd medlem
1 sept 2010
136
0
6
Boden
Skitbra att man kan läsa digitaltidningen tills man får toalektyren i lådan. Då kan man läsa den om och om igen. Varje dag! =)

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.197
75
48
Avliden
Har inte köpt tidningen än, men länge funderat på att bli prenumerant.
Grymt starkt av er att ta upp problemen som finns och inte låtsas som dom inte gör det som ski-doo och polaris verkar göra!
Verkar som att tiden är inne för att bli prenumerant!

Last edited:

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
48
Piteå
Brukar alltid köpa Snowrider också men dom verkar ha fegat ut helt.... Blir ENBART Snowmobile tills dom andra tidningarna fått huvudet ur arslet.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag har fått ett mail med en länk, och om man följer länken finner man detta uttalande:

Det är helt frivilligt av säljaren och han bestämmer helt vad den ska omfatta, vet så få det?
Man kan säga att garanti inte betyder något alls i många fall då säljrens vilkor gäller för den frivilliga garantin.

Jag vill bara svara de som känner sig osäkra, att det är de villkor som säljaren ställer i garantipappren som gäller, inte godtycklighet i ett senare skede. Och har man inte i garantipappren friskrivit sig från exempelvis fotstegen så omfattar givetvis garantin även dessa!

Om man har så lite kunskap som författaren till denna text ovan, ska man INTE blanda sig in i diskussionen överhuvudtaget. Det är genant att bara läsa dravlet.

Last edited:
K

kenth

Kort sagt; Grym tidning!
Prenumererar på Snow Rider också och blev jävligt förvånad över att dom inte nämde problemen med Doo och Poo. Dom måste ju veta om debatten och dom långtestar ju båda två. Inte ett ord!
F E G T!!!!

Lynxi

Välkänd medlem
20 jan 2006
890
3
16
Luleå
Ok! Jag har precis klickat in en prenumeration här: https://www.kundservice.net/index.aspx?Product=SNO
Jag har använt payex-alternativet. Tyvärr så fick jag ingen bekräftelse efter betalning, utan kom istället in på en tom sida med en märklig text längst upp till vänster. Hursomhelst verkar 349:- vara reserverade på kontot.
Det går tyvärr inte, men nr 1 finns fortfarande i butik några
dagar till.

Webformuläret är det enklaste, glöm inte mailadressen.

E

ejwbegysv

Ok! Jag har precis klickat in en prenumeration här: https://www.kundservice.net/index.aspx?Product=SNO
Jag har använt payex-alternativet. Tyvärr så fick jag ingen bekräftelse efter betalning, utan kom istället in på en tom sida med en märklig text längst upp till vänster. Hursomhelst verkar 349:- vara reserverade på kontot.

Du kommer kl 07:15 imorgon få din inloggning, tyvärr tar det upp till 24 timmar innan prenumerationen har registrerats..

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
Köpte senaste tidningen i väntan på att prenumerationen ska börja.

* Bra skrivna texter.
* Intressanta tester.
* Känns lite ovant utan tillverkarns reklam, men men, de lär komma tillbaka när de har vant sig vid att det är nya vindar som blåser nu. :)
* Fler tekniktester, please! Exempel: vilka tillbehörsskidor är bäst? :)