Nya skoterfilmer

antic

Välkänd medlem
1 jan 2000
616
0
16
Luleå Sverige
norrland.legonet.org
ejwbegysv skrev:
Gick lite segt att tanka idag.. har ni satt någon spärr per session eller är det jag som är seg?

tankar 2x100kb/s
2x100 är ju inte så pjåkigt. Vi sätter inga spärrar mer än netlimitern som linan har, 15 Mbit. Du kan ju hålla ett öga på nätgrafen längst ner på sidan om det är mycket eller lite trafik. Allt över 1.85 Mb/sek betyder att netlimitern inte hänger med, alltså _för_ många som tankar.
 

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
44
Bredbyn
www.henkew.com
Välbehövligt

Härligt med nya filmer, det behövs i allt regn! :(

Men jag har en fråga, varför funkar det inte att ladda ner filmer ibland?
Jag får ned några kB och sedan händer inget mer, nedladdningen slås inte av utan datorn verka bara vänta på data...
Ibland är det bara att acceptera och ibland kan det fungera om man avbryter och startar om nedladdningen. Det är inte bara på Norrlands-sidan det är problem utan även andra, jag höll t.ex. inte på att få ned senaste ToBe-filmen (tur att det är fart på skoterhubben även såhär mitt i sommaren).

Nån idé om vad det kan bero på?
 
S

Spunkbastards

Teaser Showdown In Piteå 2005

En teaser med lite av det bästa från FSX Tävlingen Showdown In Piteå 2005 med bland annat Micke Ljungbergs backflip försök som ser rätt brutalt ut, Jimmy Fejes backflip med mer, allt finns i teasern. Det bästa från dom dom bästa...

Teasern kommer att släppas under dagen idag på vår sida www.spunkbastards.com , titta in senare idag och tanka ner!

Mera Showdown in Piteå kommer på vår fullängds DVD som kommer att släppas under senare delen av 2005 "Riders Of The North"...

/Spunkbastards