Skulle precis föreslå något liknande.En sak till vill jag ha här i forumet
Det är pålitliga och opålitliga köpare/säljare.
Då får man veta vad det är för personer man gör affärer med.
Så på det sättet får köpare/säljare tryggt skicka iväg delar utan att behöva förlora en massa pengar.
Tänkte det här eftersom vi har nu fått en köp säljdel.
Vad tycker ni?
En smart idé, jag ska ta och klura lite på det...Skulle precis föreslå något liknande.
Att man efter affären kan lämna ett omdöme på han/hon som man har köpt eller sålt något till och ge feedback om dom är pålitlig eller inte ungefär.
Och dom här omdömena borde man kunna se lätt när man tittar på dennes profil eller likande. Tex se hur många som har varit nöjda efter ha gjort affär med denne person eller tvärt om dom som inte var nöjd.
Om du öppnar en av dina bilder i albummet så får du ju två oliak länakr längst ner?Skulle det inte gå att få till det så man kan få en URL eller HTML kopplad till sina egna bilder i albumet?
Om du öppnar en av dina bilder i albummet så får du ju två oliak länakr längst ner?
Typ något liknande de som ebay har skulle kanske fungera?En smart idé, jag ska ta och klura lite på det...
precis, så då vet man vad det är för filurer man gör affärer med ( :Skulle precis föreslå något liknande.
Att man efter affären kan lämna ett omdöme på han/hon som man har köpt eller sålt något till och ge feedback om dom är pålitlig eller inte ungefär.
Och dom här omdömena borde man kunna se lätt när man tittar på dennes profil eller likande. Tex se hur många som har varit nöjda efter ha gjort affär med denne person eller tvärt om dom som inte var nöjd.
Skulle det gå att göra så man ser vilket ``nummer´´ citatet har.
Nu gick det åt helvete, förklarar med en bild i stället.
*BILD*
För tillfället är det väl "bara" 2-3 pitebor som gormar.En sak stör mig mycket dvs väldigt mycket.
Att det är så mycket skitsnack fiskande av inlägg osv..
Om Snowmobile vill att denna forum skall vara BRA så borde man införa åldersgräns hit.
Dvs att ingen under 16 får ju köra skoter lagligt så varför skall dom under 16 vara här och tjaffsa, när de inte ens får köra skoter lagligt?
Bara ett förslag att göra vårt forum ännu bättre...
En del försöker seriöst hjälpa till och så kommer dessa ungdomar, och skriver exakt samma svar som föregående talare skrev.För tillfället är det väl "bara" 2-3 pitebor som gormar.
Håller med dig, problemet är att det är svårt att kontrollera.