Nya funktioner och ändringar i forumet!

E

ejwbegysv

Ny version av forumet, 3.8.4..

Säkerhetsuppdateringar mest samt förberedelser inför nästa version 4 som vi börjar testköra nu...

Meddela gärna buggar osv.

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Skulle det inte gå att få till det så man kan få en URL eller HTML kopplad till sina egna bilder i albumet?

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
En sak till vill jag ha här i forumet

Det är pålitliga och opålitliga köpare/säljare.

Då får man veta vad det är för personer man gör affärer med.
Så på det sättet får köpare/säljare tryggt skicka iväg delar utan att behöva förlora en massa pengar.

Tänkte det här eftersom vi har nu fått en köp säljdel.
Vad tycker ni?

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
34
Örnsköldsvik
En sak till vill jag ha här i forumet

Det är pålitliga och opålitliga köpare/säljare.

Då får man veta vad det är för personer man gör affärer med.
Så på det sättet får köpare/säljare tryggt skicka iväg delar utan att behöva förlora en massa pengar.

Tänkte det här eftersom vi har nu fått en köp säljdel.
Vad tycker ni?
Skulle precis föreslå något liknande.
Att man efter affären kan lämna ett omdöme på han/hon som man har köpt eller sålt något till och ge feedback om dom är pålitlig eller inte ungefär.

Och dom här omdömena borde man kunna se lätt när man tittar på dennes profil eller likande. Tex se hur många som har varit nöjda efter ha gjort affär med denne person eller tvärt om dom som inte var nöjd.

E

ejwbegysv

Att man efter affären kan lämna ett omdöme på han/hon som man har köpt eller sålt något till och ge feedback om dom är pålitlig eller inte ungefär.

Och dom här omdömena borde man kunna se lätt när man tittar på dennes profil eller likande. Tex se hur många som har varit nöjda efter ha gjort affär med denne person eller tvärt om dom som inte var nöjd.
En smart idé, jag ska ta och klura lite på det...

E

ejwbegysv

Skulle det inte gå att få till det så man kan få en URL eller HTML kopplad till sina egna bilder i albumet?
Om du öppnar en av dina bilder i albummet så får du ju två oliak länakr längst ner?

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna

precis, så då vet man vad det är för filurer man gör affärer med ( :

psycho

Välkänd medlem
22 jul 2008
380
1
18
umeå
Skulle det gå att göra så man ser vilket ``nummer´´ citatet har.

Nu gick det åt helvete, förklarar med en bild i stället.

E

ejwbegysv

Jag förstår hur du menar... ska skriva ner det på min förslagslista.. kommer inom någon vecka att uppgradera tuill ett helt nytt forum, då blir inte mycket sig likt :)

Jaacob

Välkänd medlem
22 okt 2009
560
0
16
Luleå
Men om du klickar på pilen till höger om namnet på han/hon som citerade så kommer du ju till det inlägget, men var kanske inte det du var ute efter? :hmmmm:

Skulle det gå att göra så man ser vilket ``nummer´´ citatet har.

Nu gick det åt helvete, förklarar med en bild i stället.
*BILD*

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
En sak stör mig mycket dvs väldigt mycket.
Att det är så mycket skitsnack fiskande av inlägg osv..

Om Snowmobile vill att denna forum skall vara BRA så borde man införa åldersgräns hit.
Dvs att ingen under 16 får ju köra skoter lagligt så varför skall dom under 16 vara här och tjaffsa, när de inte ens får köra skoter lagligt?

Bara ett förslag att göra vårt forum ännu bättre...

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
En sak stör mig mycket dvs väldigt mycket.
Att det är så mycket skitsnack fiskande av inlägg osv..

Om Snowmobile vill att denna forum skall vara BRA så borde man införa åldersgräns hit.
Dvs att ingen under 16 får ju köra skoter lagligt så varför skall dom under 16 vara här och tjaffsa, när de inte ens får köra skoter lagligt?

Bara ett förslag att göra vårt forum ännu bättre...
För tillfället är det väl "bara" 2-3 pitebor som gormar.
Håller med dig, problemet är att det är svårt att kontrollera.

D

Deleted member 9532

Det har väl kanske inte så mycket med forumet att göra, men jag tycker man borde kunna kommentera bilderna som läggs upp i bildbanken. Det vore trevligt!

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
För tillfället är det väl "bara" 2-3 pitebor som gormar.
Håller med dig, problemet är att det är svårt att kontrollera.
En del försöker seriöst hjälpa till och så kommer dessa ungdomar, och skriver exakt samma svar som föregående talare skrev.
Blivit så mycket skitsnack!!

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Något jag saknar nå enormt är att kunna se vilka som har citerat än, det är lite svårt att minnas att titta varje tråd man skrivit ett inlägg i.
Jag är medlem på andra forum som använder BBCode så jag vet att det går att fixa.