Köpte ett sådan för att testa för priset var bra. Men jag kan säga att det inte är i närheten så bra som ett underställ i 100% merinoull. Hade jag betalat ordinariepris så hade jag varit riktigt besviken för då är det inte långt kvar till ett aclima ställ, men för 395 så får det duga för något snickeri eller någon korvgrillning hemma... men köra skoter i duger det inte för.Jag kan varmt rekommendera detta. Det är så skönt att man bara vill mysa runt i det hela tiden. Priset är svårslaget också så jag köpte ett till så jag har ett när jag nött ut det första.
Merinoull, 395kr
https://www.ullaredlantman.se/understall/helkroppsunderstall-lbrador-718up-bla.html
Vad är det som är bättre med ett ställ i 100% Merino?Köpte ett sådan för att testa för priset var bra. Men jag kan säga att det inte är i närheten så bra som ett underställ i 100% merinoull. Hade jag betalat ordinariepris så hade jag varit riktigt besviken för då är det inte långt kvar till ett aclima ställ, men för 395 så får det duga för något snickeri eller någon korvgrillning hemma... men köra skoter i duger det inte för.
Efter 2 sässonger börjar mitt aclima bli slitet i knäna så det får nog bli ett nytt sådant nu.
Det transporterar bort fukt bättre och håller dig varm trots om det är blött.Vad är det som är bättre med ett ställ i 100% Merino?
Funderar att köpa agressor 2.0 och skippa lager 2, hur funkar det? Eller kör du alltid 2 lager?KLIM agressor 1.0 alla dagar, 2.0 för -20..
Upplever ull som en vettex, suger åt sej svetten..
Funkarmed Gore-tex