Ny medarbetare på Snowmobile

D

Draken

Hm, det har jag också märkt och det är nåt jag ska försöka ändra på :) Kämpa för att få fler tjejer att upptäcka hur pass kul det är att köra skoter. I övrigt ska jag vara ute på vift och se mig omkring, skriva någon rad ibland och möjligen testa på och se om jag har några fotogener. Hittills är allt väldigt nytt, så vi får se vad vi kokar ihop :rolleyes:.

Fin Dragon du har, nöjd med den?

Mvh/Malin
Härligt! Hoppas du gör ett bra och snabbt jobb med det?! Det är alldeles för få tjejer som insett det fantastiska med skotrar och bilar,utbudet/antalet är horribelt dåligt! :p

Spännande jobb! Hålla på med skotrar och dessutom få betalt,kan inte bli bättre! Lycka till!

Jo jag är nöjd med den! Men suget efter en nytro turbo blir större och större för varje år.. :cool:

Mvh/A
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
härligt med fler tjejer, som tillochmed arbetar med någonting kring snöskoter=) Vet bara av 2 nu, du och frugan.

Härliga tider=) Ses vecka 3!

Edit:

Försök få med fler "moddade" skotrar i tidnignen. Alltid kul läsning
 

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
35
Fåker
Det där lät väldigt intressant, får kanske börja ta skotern till era marker och testa på. Jag tackar så mycket för dina goda tips :eek: Förresten, du får nog ställa upp som guide om jag tar mig dit i vinter. Är inte känd för att ha bra lokalsinne precis :eek:

Mvh/Malin
Absolut inga problem. Den största frågan är vad man själv ska åka på som arbetslös men det praktiska brukar gå att lösa.

MVH Anton
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Skriver inte du en liten spalt i varje SnowRider ?
Buktholmen bra uppmärksammat där.
Jag har haft kontakt med Dick sen tidigare så när jag fick förfrågan kändes det självklart.

Mvh/Malin
Intresse konflikt varning ? :hmmmm2:


Skulle vara bra om Snowmobile presenterade hela sin personal nu när det tydligen hänt både det ena och det andra på den fronten...
Vilka är nya ?
Vilka är kvar ur den gamla organisationen ?



.
 

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Intresse konflikt varning ? :hmmmm2:


Skulle vara bra om Snowmobile presenterade hela sin personal nu när det tydligen hänt både det ena och det andra på den fronten...
Vilka är nya ?
Vilka är kvar ur den gamla organisationen ?



.

Malin jobbar nu endast åt Snowmobile.
Presentation kommer i kommande nummer av tidningen.
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Absolut inga problem. Den största frågan är vad man själv ska åka på som arbetslös men det praktiska brukar gå att lösa.

MVH Anton
Ja nu förstår jag. Du är skoterlös för tillfället, tro mig jag vet hur det känns :(. Hoppas att det ska lösa sig med både arbete och skoter för din del.

Ha de gott.
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Malin jobbar nu endast åt Snowmobile.
Presentation kommer i kommande nummer av tidningen.
Som sagt numer jobbar jag åt Snowmobile, ser fram emot en supervinter där jag även får tillfälle att träffa många av er läsare.

För övrigt är det roligt att många av er verkar positiva till att en tjej kommer in i bilden :)

På återseende/Malin
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
Här har man just kommit över det faktum att man inte kommer kunna deltaga v.3, så läser man denna tråd och.. ja, det är bara gå och deppa igen då.
 

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Ohhh nice mera kvinligt blod till skotern, frugan min tror hon är ensam som hellre kör skoter själv än sitter bakpå.

Välkommen till forumet :beer:
 

skoterhasse

Välkänd medlem
26 okt 2006
776
1
16
järbo
Absolut inga problem. Den största frågan är vad man själv ska åka på som arbetslös men det praktiska brukar gå att lösa.

MVH Anton
Jag har aldrig varit arbetslös men däremot anställningslös ibland ändå byter jag skoter under hösten blir nog en Polaris.

Kul med en tjej vi har en tjej i Snofeds styrelse o så Eva på vårat kansli.

Välkommen på banan du får gärna komma på våran skoterriksdag i Luleå i slutet på November.
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Lips: Vilka skoterklubbar runt Sundsvall är du med i?
Står på första sidan...

Får ta o hälsa välkommen på samma gång då :)
Vet inte vart beslutet kommer ifrån men det har fått en väldigt bra positiv effekt att man skickar in aktivt folk på forumet... Nu har kanske inte du hunnit med så mycket än men jag ger iaf cred till det allmänna initiativet att satsa lite på forumet...
 

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Ohhh nice mera kvinligt blod till skotern, frugan min tror hon är ensam som hellre kör skoter själv än sitter bakpå.

Välkommen till forumet :beer:
Ja eller hur!? Du får hälsa henne att hopp finns :D

Själv ska jag ha bra betalt för att åka bakpå en dag...
Visst skulle ni komma till Åkersjön v 3, tycker mig ha sett de. Kul!

Ha en bra kväll! /Malin